اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع بیش از 61 میلیون لیتر آب به صورت سیار در اصفهان

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: به دنبال تنش شدید آبی و تابستان گرم سال جاری، بیش از ۶۱ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر آب توسط ۵ هزار و ۷۴۱ دستگاه تانکر، به صورت سیار در استان اصفهان توزیع شد.

توزیع بیش از 61 میلیون لیتر آب به صورت سیار در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، عباس عباسی خاک اظهار داشت:به دنبال تنش شدید آبی و تابستان گرم سال جاری، بیش از ۶۱ میلیون و ۶۲۰ هزار لیتر آب توسط ۵ هزار و ۷۴۱ دستگاه تانکر، به صورت سیار در استان اصفهان توزیع شد.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان کرد: دمای هوا تأثیر مستقیم بر میزان مصرف آب مشترکان دارد به طوری که  ۴۹ درصد از این میزان، مربوط به تیر ماه با حدود ۳۰ میلیون لیتر آبرسانی سیار بوده است، در حالی که با کاهش دمای هوا در شهریور ماه، تنها ۶۷۸ هزار لیتر آبرسانی سیار انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه مردم نیز در این مدت با مصرف بهینه آب، در گذر از شرایط سخت تابستان کمک بسیاری کردند، افزود: در این مدت عمده مناطق دارای تنش آبی با فراوانی زیاد تماس با سامانه ۱۲۲، مناطق یک تا ۶ شهر اصفهان، فلاورجان، زیار، بهارستان، دولت‌آباد، اردستان، مهردشت، فریدن، نجف‌آباد، جرقویه و بویین و میاندشت بودند.

عباسی خاک با اشاره به فراوانی تعداد تماس‌ها با سامانه ارتباط با مشتریان آبفای استان اصفهان ۱۲۲ گفت: تعداد کل تماس‌ها با این سامانه از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور ماه جاری بالغ بر ۴۳۱ هزار و ۷۱۲ مورد بوده است که ۵۴ درصد کل تماس‌ها به تعداد ۲۳۲ هزار و ۹۱۰ تماس مربوط به قطعی و کاهش شدید فشار آب بود.

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  بیان کرد: آمار اعلام شده آبرسانی سیار فقط مربوط به مناطقی است که در طول سال از آبرسانی پایدار برخوردارند و آبرسانی سیار به ۳۰۵ روستای استان اصفهان با استفاده از ۶۰ دستگاه تانکر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول