اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهردار مادوان کیست؟/پاسخ عضو شورا به چند سوال/از میزان بدهی‌ها تا اولویت برنامه‌ها

سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر مادوان در خصوص معرفی شهردار جدید و ملاک انتخاب توضیحاتی داد.

شهردار مادوان کیست؟/پاسخ عضو شورا به چند سوال/از میزان بدهی‌ها تا اولویت برنامه‌ها

ولی شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه شهر مادوان یکی از شهرهای پرجمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد و چسبیده به شهر یاسوج است اظهار کرد: روزانه شاهد مهاجرت تعداد زیادی از مردم از گوشه و کنار استان به شهر مادوان هستیم که کار را برای مدیریت شهری سخت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به کار سخت شورا و شهرداری مادوان برای پیگیری و رفع مشکلات گذشته تصریح کرد: اولین قدم در این راه گماردن یک شهردار متعهد و متخصص است که اعضای شورای شهر رایزنی‌های گسترده‌ای را همراه با برنامه برای تعیین شهردار در دستور کار قرار داده‌اند.

شکوهی با اشاره به اینکه شهردار مادوان نهایتاً تا هفته آینده معرفی می‌شود، یادآور شد: تعداد ۳۴ نفر را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و طبق برنامه ریزی و با جدولی که طراحی کرده ایم دست آخر با ارزیابی نمرات به شهردار برگزیده شهر مادوان خواهیم رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان در پاسخ سوالی که در این جدول چه مشخصاتی برای شهردار آینده مادون در نظر گرفته شده است یادآور شد: برای مثال بومی بودن امتیاز بیشتری نسبت به غیر بومی بودن گزینه دارد یکی دیگر از شاخص‌های مهم برای ما مدرک معتبر گزینه است که باید مدرک او هم از دانشگاههای معتبر بوده و هم مرتبط با امور شهری و شهرداری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر مادوان در همین خصوص یادآور شد: اگر شهردار از کارمندان شهرداری باشد مجبور به پرداخت حقوق‌های بالا نیستم که برای مثال ماهیانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان به شهردار پرداخت کنیم و در طول ۴ سال مبلغ بسیار بالایی می‌شود اما در صورتی که از بدنه خود شهرداری کسی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم چنین نخواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر مادوان در ادامه با اشاره به اولویت‌های شورا و شهردار آینده تصریح کرد: اولویت ما زیرساخت های عمرانی از قبیل فضای سبز و پارک‌های محله‌ای و ... است که زمین مورد نظر را نیز در نظر گرفته‌ایم و با یک همت جهادی مشکلات شهر مادوان را یکی پس از دیگری برطرف خواهیم کرد.

شکوهی به میزان بدهی‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بدهی چندانی نداشته و تنها بین دو تا 2.5 میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار هستیم.

وی درخصوص چاره‌‌اندیشی برای درآمدزایی شهرداری نیز گفت: یک مجتمع رفاهی و پمپ بنزین و زیرمجموعه‌های آن را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم به عنوان اولین قدم در راه درآمدزایی از آن استفاده کنیم همچنین حمایت از سرمایه گذاران را خواهیم داشت چرا که در نزدیکی منطقه خوش آب و هوای تنگه مهریان و تنگه گنجه ای قرار داریم و می‌توان سرمایه گذاری خوبی برای جلب و جذب گردشگر داشته باشیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول