اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

قزوین ینادی یا حسین(ع)/دسته‌روی عزاداران قزوینی در کربلای معلی برگزار می‌شود

دبیر ستاد اربعین استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: دسته عزاداری مردم استان قزوین در کربلای معلی، امشب برگزار می‌شود.

قزوین ینادی یا حسین(ع)/دسته‌روی عزاداران قزوینی در کربلای معلی برگزار می‌شود

سید امید برزگری دبیر ستاد اربعین استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: دسته عزاداری مردم استان قزوین در کربلای معلی، امشب برگزار می‌شود.

وی افزود: دستهٔ عزادای قزوینی‌ها امشب در کربلای معلی، در خیابان باب القبله امام حسین(ع)، بعد از میدان پرچم به حرکت درآمده و به سمت حرم مطهر حرکت می‌کند.

برزگری اظهار کرد: در مراسم اربعین حسینی امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی تنها ۴۰ موکب از استان قزوین به زائران سیدالشهدا(ع) خدمت رسانی می‌کنند و خادمان این موکب‌ها به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

دبیر ستاد اربعین استان قزوین عنوان کرد: خدماتی از جمله تغذیه، اسکان، خدمات فرهنگی، پزشکی و بهداشتی از جمله مهم‌ترین خدماتی است که توسط مواکب قزوینی به زائران ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: دستهٔ عزاداری قزوینی‌ها در کربلای معلی به رسم هرساله، با حضور عزاداران استان قزوین و در کنار دیگر دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر سالار شهیدان حرکت کرده و پس از عبور از خیابان باب القبلهٔ حسین(ع) وارد حرم سالار شهیدان می‌شود و پس از آن از مسیر بین‌الحرمین به حرم حضرت عباس(ع) خواهد رفت.

برزگری در پایان از همه عزاداران قزوینی که در کربلای معلی حضور دارند دعوت کرد تا پس از نماز مغرب و عشاء در محل آغاز دسته‌روی حضور پیدا کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول