اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نمی گذاریم شهدا را از شهر عقب برانند!

شهردار کوهدشت در یادداشتی کوتاه نوشت؛ نام و یاد و عمل شهیدان را در شهر نمایان تر نماییم که شهر با شهدا برکت یافته و توسعه و اعتلا و اعتنا می‌یابد.

نمی گذاریم شهدا را از شهر عقب برانند!

خبرگزاری فارس، کوهدشت؛ زمانی که در کوچه های شهر هنوز رد شهدا برجا و عطر و بویشان در خیابان ها پیچیده و محله ها به افتخار تعداد شهیدانشان شناخته شده و پر رفت آمدتر می شدند و زمانی که نهال انقلاب را خون پاک فرزندان روح خدا آبیاری می کرد و آنگاه که فوج پر شور مردم، منتظر تشییع بدنهای مطهر شهدا، پس از غسل در غسالخانه قدیمی شهر بودند و خدا مرقد شهدای گمنام را در آنجا یادبود همیشگی شهادت جوانمردان و ایثار مردمان شهرم قرار داد.

روزی در آن زمان و دوران بچگیم و در همان حوالی شهیدی(1 ) دستانم را در خیابان صاحب الزمان گرم گرفته بود و به درختان پایین تر از مسجد اشاره و می گفت من کنار هر کدام از این درختان از شهیدی خاطره‌ای دارم...

و اما بعد و امروز ؛ در شهری که صدای خش خش شاخ و برگ درختانش شاید خاطره‌ای از شهیدی بازگو می‌کند و اگر وارث و منتقم بزرگ خون شهدا حضرت ولی عصر ارواحنافداه ظهور نمایند بهترین های شهر یعنی شهدا در صف اول از حضرت ایشان استقبال می نمایند، و در ایام هفته دفاع مقدس با ارواح حاضر و ناظر شهدای عزیز عهد بسته و از ایشان مدد می‌طلبیم که به فرموده مقام معظم رهبری؛ با " انقلابی گری عقلانی " در مقابل کسانی که می‌خواهند شهدا را از شهر به قطعه‌ای از بهشت زهرا عقب برانند هوشیارانه بایستیم و نام و یاد و عمل شهیدان را در شهر نمایان تر نماییم که شهر با شهدا برکت یافته و توسعه و اعتلا و اعتنا می‌یابد. 

کامیاب تیموری ؛ شهردار کوهدشت

(1 ) شهید سیروس تیموری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول