اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افراد متقاضی کپسول گاز باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی گازمایع ثبت‌نام کنند

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش دریافت کپسول در اصناف توزیع‌کننده گاز مایع در استان گفت: افراد متقاضی گاز مایع باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی گازمایع ثبت‌نام کنند.

افراد متقاضی کپسول گاز باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی گازمایع ثبت‌نام کنند

غلام‌رضا قائدامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص کمبود گاز مایع در چهارمحال و بختیاری گفت: طبق ثبت‌نام صورت گرفته در سامانه، کپسول گاز در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مشکلی در بحث توزیع نیست.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اما میزان گاز مایع تحویلی به اصناف توزیع‌کننده از سوی شرکت نفت کاهش داشته که این مسئله باعث کمبود شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده کلیه افراد متقاضی دریافت کپسول گاز مایع باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی گازمایع ثبت‌نام نموده و با کدملی و مستنداتی مبنی بر نداشتن گازکشی اقدام به دریافت کپسول نمایند.

قائدامینی خاطرنشان کرد: رستوران‌داران و سایر اصنافی که در شهرهای گازکشی شده تقاضای دریافت گاز مایع کرده‌اند نیز باید به همین سامانه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول