اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مشکل کمبود واکسن در کهگیلویه و بویراحمد/فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه در نوبت صبح و عصر

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود واکسن کار انجام واکسیناسیون در مراکز را با مشکل مواجه کرده است.

مشکل کمبود واکسن در کهگیلویه و بویراحمد/فعال بودن مراکز واکسیناسیون سپاه در نوبت صبح و عصر

علی ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به راه‌اندازی دو مرکز مستقل سپاه فتح در شهرستان بویراحمد و گچساران گفت: سپاه ۶ مرکز مشترک با دانشگاه علوم پزشکی دارد یک مرکز هم تیپ ۴۸ فتح در مرکز شفا راه‌اندازی کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۷۰ نفر واکسیناتور و نیروی پذیرش در مراکز سپاه به صورت جهادی مشغول به کار هستند، گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همزمان در سایر حوزه‌ها از جمله حمایتی، نظارتی و مراقبتی آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی است.

وی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی ۷۵۰ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی را ساماندهی کردیم، همچنین ۲۳۰ نفر واکسیناتور  آموزش دیده‌اند.

ساداتی با اشاره به  اینکه مراکز واکسیناسیون سپاه در دو  شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کنند، گفت: صبح‌ها از ساعت ۸ و عصرها از ۵ بعدازظهر آماده ارائه خدمات به مردم هستیم.

این مسئول با اشاره به مشکل کمبود واکسن گفت: کمبود واکسن کار برنامه‌ریزی را برای مسئولان اجرایی سخت کرده است و با توجه به واکسیناسیون دانش‌آموزان نیازمند واکسن بیشتری هستیم.

وی عنوان کرد: در صورتی که واکسن به اندازه کافی در اختیار باشد روزانه به دو هزار نفر واکسن تزریق می‌کنیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسن برکت برای انجام دُز دوم، سینوفارم برای دُز اول و آسترازنکا برای دُز اول و دُز دوم موجود است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول