اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

شوراها خالص‌ترین و فراگیرترین نهاد قانونی و مردمی هستند

رئیس‌کل دادگستری قم اظهار داشت: شورای اسلامی شهر در اکثر شئون مربوط به شهروندان دارای اختیارات و درعین‌حال تکالیف است و متناظر با همین اختیارات می‌تواند منشأ اثرات و برکات زیادی باشد.

شوراها خالص‌ترین و فراگیرترین نهاد قانونی و مردمی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مظفری، شورای اسلامی شهر را به‌عنوان نهادی که صلاحیت آن بسیار فراگیر است نام برد و اظهار داشت: این پارلمان محلی در اکثر شئون مربوط به شهروندان دارای اختیارات و درعین‌حال تکالیف است و متناظر با همین اختیارات می‌تواند منشأ اثرات و برکات زیادی باشد.

رئیس‌کل دادگستری قم که در محل شورای اسلامی شهر با رئیس و اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر قم دیدار و گفتگو کرد، اعتماد مردم و انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این دوره نیز شورای اسلامی شهر مقدس قم مانند دوره‌های پیشین، منشأ برکات زیادی باشد.

مظفری بیان داشت: بحمدالله رئیس این دوره شورای اسلامی شهر خود از قضات باسابقه هستند و به مسائل ریز حقوقی اشراف کامل دارند که جای خرسندی است.

وی با اشاره به پرونده‌های اجرانشده کمیسیون‌های ماده صد به‌عنوان یکی از مشکلات، اظهار کرد: سابق بر این پیشنهاد‌اتی جهت حل این مشکل توسط رئیس شورای اسلامی شهر با این‌جانب مطرح‌شده بود که راه‌حل خوبی به نظر می‌رسد و بنده با آن موافق هستم.

رئیس‌کل دادگستری قم ضمن اعلام حمایت قاطع خود از مدیریت شهری، اظهار داشت: دادگستری جهت حل مشکلات حقوقی پروژه زمزم، پارکینگ شهید کاظمی و سایر موارد تا جایی که مقررات اجازه دهد، همکاری خواهد داشت.

مظفری افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور باید یک کمیته ویژه با حضور تمام مسئولان تصمیم‌ساز استانی برای پیشبرد و افتتاح فرودگاه قم تشکیل شود.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول