اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تاکنون 950 زائریزدی ویزای اربعین دریافت کردند

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با بیان این که بیش از 30 هزار نفر برای زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند، گفت: تاکنون برای حدود ۹۵۰ نفر از متقاضیان اعزام به کربلا برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در استان یزد ویزا صادر شده است.

تاکنون 950 زائریزدی ویزای اربعین دریافت کردند

علی‌اصغر شریفی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به استقبال باشکوه زائران یزدی برای زیارت اربعین حسینی، اظهار کرد: پس از پایان ثبت‌نام فرآیند بررسی وضعیت متقاضیان انجام و صدور ویزا بر اساس اولویت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که بیش از ۳۰ هزار یزدی برای زیارت صدور ویزا در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، افزود: تاکنون برای ۹۵۰ زائر یزدی ویزای اربعین صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با اشاره به این‌که تمام کسانی که ویزای آنها برای سفر امسال اربعین حسینی صادر شده است دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و می‌کنند، گفت: در حال حاضر ویزای تمام کسانی که صادر شده در اختیارشان قرار گرفته و می توانند با خرید بلیط عازم عراق شوند.

شریفی با بیان این‌که امسال از فرودگاه یزد شش پرواز به سمت کشور عراق در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون چهار مورد آن اقدام به انتقال زائران به کشور عراق کردند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت رعایت قوانین بهداشتی در سفر به اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: متقاضیان دارای ویزا باید بلیط خود را فقط از دفاتر هواپیمایی مجاز دریافت کنند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول