اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشکل واکسن در استان نداریم/ مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند

استاندار همدان ضمن تاکید بر اینکه مشکل واکسن در استان نداریم گفت: مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و سریع اقدام کنند.

مشکل واکسن در استان نداریم/ مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: فرهنگ تجلیل از کادر درمان در جامعه باید نهادینه شود.

وی ادامه داد: تلاش و ایثارگری کادر بهداشت و درمان و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است بنابراین با تجلیل از کادر درمان، شاید بخشی از زحمات آنها جبران شود.

استاندار همدان بیان کرد: ستاد کرونای استانی و شهرستان‌ها، دانشگاه، سپاه، صداوسیما، رسانه‌ها و همه مجموعه‌ها در امر واکسیناسیون اقدامات ارزشمندی انجام دادند که باید مردم را از فواید امر واکسیناسیون آگاه کنیم تا خطر کرونا به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل واکسن در استان نداریم افزود: مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و هرچه سریع اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اصلی‌ترین راه جلوگیری از ابتلا و فوت کرونا را انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها دانست و اظهار کرد: شهرستان فامنین در شرایط زرد و سایر شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند.

حیدری‌مقدم بیان کرد: آمار ابتلا به کرونا در استان همدان کاهشی است اما همچنان نیاز است پروتکل‌ها رعایت شود چون ویروس همچنان وجود دارد و خطرناک است.

وی با اشاره به تزریق یک میلیون و ۱۰۰هزار دوز تزریق واکسن در استان همدان خاطرنشان کرد: در استان همدان ۷۱۰ هزار دوز نوبت اول، ۳۳۰ هزار دوز نوبت دوم و در مجموع تا آخر وقت امروز یک میلیون صد هزار نفر دز واکسن تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی همدان عنوان کرد: آمادگی داریم مراکز واکسیناسیون را به ۹۸ مرکز در استان برسانیم و روزانه امکان ۸۵ هزار تزریق واکسن وجود دارد.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک‌هزار نفر بیمار بستری کرونایی در استان داریم و در ۲۴ ساعت گذشته  ۴۱۱ بیمار جدید و ۵ فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول