اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

حمایت شورای شهر ارومیه از تیم‌داری در والیبال بانوان

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرداری ارومیه بر حمایت شورای اسلامی شهر از والیبال بخش بانوان تاکید کرد و گفت: استعدادهای والیبال ارومیه در حوزه بانوان نیز وجود دارد و باید از آن حمایت کنیم.

حمایت شورای شهر ارومیه از تیم‌داری در والیبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، گلشن نوروزی در نشستی که با رضایی مدیرعامل باشگاه، احمدزاده، قائم مقام باشگاه و بانوان والیبالیست ارومیه داشت، اظهار داشت: استعدادهای والیبال ارومیه در حوزه بانوان نیز وجود دارد و باید از آن حمایت کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در جمع بانوان والیبالیست حضور دارد، خطاب به آنان بیان کرد: بانوان ارومیه جایگاه خود را با سخت کوشی در ارومیه نشان داده‌اند و شورای اسلامی شهر در بسترسازی و نیز ایجاد زیرساخت برای حوزه والیبال از آنان حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهرداری ارومیه تاکید کرد: انتظار است باشگاه شهرداری ارومیه  از تیم‌داری بانوان والیبالیست حمایت کند و این حمایت تداوم یابد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش و سخت کوشی بانوان بتوانیم به نتایج خوبی در والیبال برسیم تا انگیزه و گرایش دختران ارومیه به والیبال بیشتر از این شود.

تلاش می‌کنیم تیم بانوان شهرداری  را در دسته یک تشکیل دهیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در این نشست، با اشاره به طرح استعدادیابی تیم شهرداری از بانوان، اظهار داشت: استعدادهای خوبی در حوزه والیبال بانوان وجود دارد و بی شک شهرداری از آنان حمایت می‌کند.

پیمان رضایی ادامه داد: درحال بررسی شرایط هستیم تا تیم بانوان شهرداری را در سطح دسته یک تشکیل دهیم و همچنین به دنبال پرورش تیم‌های پایه هستیم.

وی یادآور شد: برای دستیابی به نتیجه در حوزه والیبال زنان باید حمایت‌ها به ویژه در ایجاد زیرساخت‌های عمرانی بیشتر شده و تداوم یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول