اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری 270 برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه بهشهر از برگزاری 270 برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس گام مهم و اثرگذار برای تبیین ارزش‌های 8 سال دفاع مقدس است که باید در جامعه نهادینه شود.

برگزاری 270 برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر

حسین جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال اظهار کرد: شعار امسال شعار " ما مقتدریم" است و بیانگر اقتدار رزمندگان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در در جنگ ۸ ساله، وارد جنگی شده بودیم که جهانیان با عراق بود و حتی اجازه خرید یک سیم‌خاردار را نداشتیم؛ اما رزمندگان ما در این جنگ با دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند؛ چرا که با ایمان به خدا، اراده پولادین و ولایتمداری گام برمی‌داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه بهشهر با بیان اینکه ملت ایران جانانه در برابر دشمن ایستاد و مقاومت کرد؛ یادآور شد: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، پیروز میدان اراده و استقامت بودند و امروز هم جنگ ، جنگ اراده‌هاست و دشمن اراده ملت ما را نشانه رفته است.

جناسمی گفت: دشمن در جنگ تبلیغاتی و شناختی امروز، بنیان خانواده را نشانه رفته است؛ چرا که متوجه شده است رزمندگان ما در دامان مادرانی قرآنی و دینی و اهل بیتی رشد یافته‌اند و آن تربیت موجب اقتدار شده و اکنون با نشانه گرفتن خانواده و مادر و همسر خانواده تلاش دارند تا از تربیت فرزندان انقلابی و اسلامی جلوگیری کرده و ناهنجاری‌ها را وارد خانواده‌ها کنند.

وی افزود: در جنگ نرم امروز اگر رکن خانواده آسیب ببیند؛ دیگر نمی‌توان به تربیت فرزندانی که در راه ارزش‌ها و انقلاب و اسلام باشند؛ امید داشت و در خانواده‌های آسیب دیده تنها می‌توان آسیب و ناهنجاری و بزهکاری مشاهده کرد و لذا اکنون کار من و شما آگاهی‌بخشی و آگاهی‌رسانی در جنگ نرم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بهشهر، آگاهی‌بخشی، تبیین ولایت و رهبری، خدمات‌رسانی و مطالبه‌گری را از مهمترین وظیفه در جامعه اسلامی ما و ایران اسلامی دانست و یادآور شد: باید سطح مطالبه‌گری مردم از مسؤولان افزایش یابد تا آنان پاسخگو بوده و به معنای کلمه خود را نوکر مردم بدانند.

جناسمی تصریح کرد: امروز اقتصاد ما به شدت آسیب‌دیده است و در بحث معیشت با آسیب و مشکلات جدی روبرو هستیم و در گام دوم انقلاب با دولت انقلابی باید برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر تلاش شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری ۲۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر خاطر نشان کرد: از این تعداد برنامه، ۷۰ برنامه محوری و شاخص است و بر این اعتقادیم که برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس گام مهم و اثرگذار برای تبیین ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس است که باید در جامعه نهادینه شود.

جناسمی گفت: برگزاری یادواره های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان سال دفاع مقدس، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا و ایثارگران، نذر خون، افتتاحیه خانه محرومان، ساماندهی گلزار شهدا، رژه خودرویی،  برگزاری رزمایش کمک مومنانه، چهارپایه خوانی در منزل شهدا، همایش یاد یاران، نشست های روشنگری، موکب سلامت و اکران فیلم دفاع مقدس، رونمایی از کتاب دفاع مقدس، خطبه خوانی حضرت زینب(س)، حضور در نماز جمعه و کارگاه‌های مهارت زندگی و.. از برنامه‌های شاخص ما در هفته دفاع مقدس در شهرستان بهشهر است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول