اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسؤولان استان نسبت به مشکلات کالاهای اساسی مردم بشاگرد بی‌توجهند/ قیمت یک و نیم برابری سیمان در بشاگرد

امام جمعه بشاگرد با اشاره به قیمت 11.5 برابری سیمان در این منطقه گفت: بی‌توجهی مسؤولان استان به این مشکل با شعار دولت انقلابی سازگاری ندارد.

مسؤولان استان نسبت به مشکلات کالاهای اساسی مردم بشاگرد بی‌توجهند/ قیمت یک و نیم برابری سیمان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بشاگرد گفت: شناساندن امام حسین علیه‌السلام به دنیا که در حقیقت  «شناساندن اسلام و قرآن» نیاز امروز و رسالت دینی ما است.

وی با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در اجلاس عمومی سازمان ملل اظهار داشت: رئیس جمهور ایران انقلابی؛ بی‌اعتباری نظام سلطهٔ آمریکا، شکست پروژه حداکثری و معرفی رژیم منحوس صهیونیستی را به عنوان بزرگترین سازمان تروریستی جهان فریاد زد و اقتدار و مقاومت را راه مقابله با مستکبران و سلطه طلبان دنیا معرفی کرد.

امام جمعه بشاگرد افزود: دفاع مقدس میراث گرانبهای شهیدان، ایثارگران و خانواده های آنان است که با الگو گرفتن از نهضت نورانی عاشورا برای ما ارزانی داشته اند لذا حفظ ارزش‌های آن و انتقال به نسل آینده و صدور به دنیا رسالت جامعهٔ فرهنگی نظام مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: آموزش و پرورش در خط مقدم تهاجم فرهنگی قرار دارد لذا در مدارس همت باید بر این باشد که بچه های ما از لحاظ دینی انسان‌های مسلمان بار بیایند.

وی بیان داشت: اگر بچه‌های ما مسلمان بار بیایند قطعاً روحیه دانش‌دوستی و گرایش به پیشرفت علمی پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسین غلامی ضمن یادآوری بخشی از خطبه‌های هفته گذشته عنوان داشت: تذکری که در هفته قبل به مدیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات داده شد با وجود بازگشایی مدارس مضاعف می شود.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: الگوبرداری استاندار محترم از رئیس جمهور انقلابی در پیگیری مشکلات مردم و حل مسائل حتی در روزهای تعطیل قابل تحسین است.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده مردم بشاگرد که سالهاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مساله حمل و نقل عمومی شهرستان است و مسؤولانی که این مشکل را حل نکرده‌اند جواب ندهند که داریم جاده‌ها را لاک‌پشتی می‌سازیم و یک روزی مشکل حمل و نقل حل می‌شود، رهبر معظم فرمودند: مشکل معیشتی مردم را حل کنید.

حجت‌الاسلام غلامی اضافه کرد: امروز اگر بحث حمل سیمان، گاز، آرد و یا دیگر کالاهای اساسی برای شهرستان  مطرح می‌شود، یا استقبال نمی‌شود یا مبالغ بالایی مطرح می‌شود که در توان مردم نیست لذا استاندار محترم چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل بیندیشد.

وی گفت: مگر مردم بشاگرد چه گناهی دارند که سیمان را مثلاً یک و نیم برابر قیمت کرایه بدهند.

امام جمعه بشاگرد افزود: بی‌توجهی مسؤولان استان به این مشکل با شعار دولت انقلابی سازگاری ندارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول