اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازگشایی تنگه ابوالحیات اولویت مسؤولان باشد

خطیب جمعه کوه‌چنار گفت: محور ابوالحیات از مسیرهای مهم کشور است انتظار داریم مسئولین هر چه سریعتر به وعده خود عمل کنند و شاهد بازگشایی این جاده باشیم.

بازگشایی تنگه ابوالحیات اولویت  مسؤولان  باشد

به گزارش خبرگزاری فارس ار کوه‌چنار، حجت الاسلام و المسلمین شهیم در خطبه های امروز ضمن تسلیت بمناسبت اربعین سرور وسالار شهیدان و همچنین گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس بیان داشت: ما وظیفه داریم رشادتها، نوع نگاه و عقاید رزمندگان و شهدا را یک به یک به رشته تحریر در بیاوریم و به آیندگان منتقل کنیم تا این نسل جوان به فضل الهی در گام دوم انقلاب زمینه ساز فرج بشود.

امام جمعه کوه‌چنار تاکید کرد: محرم ها و صفرها آمدند و رفتند آنچه از قافله عقب ماند ما هستیم، اینکه به‌ صرف اشک و گریه ما هم جز یاران سیدالشهدا باشیم اینطور نیست، اینها به تنهایی نمی‌تواند ضامن باشد، امروز باید خود را آماده کنیم و وظیفه داریم همواره در کنار ولی فقیه باشیم.

وی تصریح کرد: شناخت ولی فقیه، به موقع ورود پیدا کردن، اینها نکات مهمی است، تاکید شهدا در وصیتنامه های خود این‌ بوده که ولی فقیه را تنها نگذاریم.

حجت الاسلام شهیم در ادامه افزود: حذف امضاهای طلایی، تلقی برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت خودرو و انتشار صورت حساب شرکتهای دولتی سه اقدام مهم مجلس، دولت و قوه قضائیه برای کاهش فشار اقتصادی است.

وی به تحولات منطقه از جمله به فعالیتهای اخیر آل سعود در ایجاد اختلاف بین گروه ها، گویشها و تنش بین مناطق همچنین تقلای رژیم صهیونیستی برای جبران افتضاح اخیر خود با دستگیری زندانیان قهرمان فلسطینی و عقد تفاهم نامه بین آمریکا و انگلیس که هدفشان تجزیه استرالیا هست اشاراتی نمود.

امام جمعه کوه‌چنار با تاکید بر آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: خواهشی که از والدین محترم داریم این است که به مجموعه آموزش و پرورش اعتماد کنند، خیلی ها می‌خواهند باب علم بسته شود، دولت تلاش می‌کند واکسن را با سرعت بیشتر وارد کند و می‌طلبد همگی تلاش کنیم با حفظ پروتکلهای بهداشتی سال تحصیلی مبارک و پر رونقی را آغاز کنیم.

وی در پایان با گلایه از قولی که مسئولین در خصوص بازگشایی محور ابوالحیات داده بودند و عملی نشده متذکر شد: پای جان مردم در خطر است هیچ عذر و بهانه ای مورد قبول نیست، جاده ای که محور ترانزیت سه استان است باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد ، امیدواریم پاسخ خوبی در این مورد شنیده شود.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول