اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نابودی فساد نیاز به نهی از منکر عمومی دارد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه نابودی فساد نیاز به نهی از منکر عمومی دارد گفت: پیروزی در دفاع مقدس حاصل پشتیبانی مردم و نظام بود.

نابودی فساد نیاز به نهی از منکر عمومی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند؛ حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و این هفته به تمامی زحمت کشان به ویژه خانواده های معظم شهدا تبریک عرض می کنیم.

وی گفت: پیروزی در دفاع هشت ساله حاصل پشتیبانی همه جانبه مردم و وحدت نیرو های نظامی ارتش، سپاه و بسیج بود.

خطیب نماز جمعه دماوند بیان کرد: تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در دوره های بعدی سند افتخار جمهوری اسلامی است.

فتاح دماوندی با بیان این که ارتقا سطح علمی کشور دفاع علمی ما است، ادامه داد: با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی امید و توقع مردم برای ایجاد نهضت خدمت همه جانبه و رفع محرومیت ها بیشتر شده است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: ریشه برخی بی عدالتی ها در قوانین غیر عادلانه است؛ هنوز عده ای در این کشور به صورت قانونی حقوق نجومی می گیرند.

وی افزود: از بین بردن فساد نیاز به نهی از منکر عمومی دارد آقای رئیسی به تنهایی نمی تواند فساد را از بین ببرد.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: سکوت و رفتار و گفتار مسئولان باید همواره از سوی مردم مورد ارزشیابی و نقد قرار گیرد تا عدالت جان بگیرد.

وی ادامه داد: آمریکا در دوران کرونا ما را تحریم دارویی هم کرد و این جنایت علیه بشریت است باید این جنایت سازمان یافته به عنوان نماد حقوق بشر آمریکایی ثبت شود.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول