اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است

امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز هم در حال دفاع و جنگ هستیم که خطرناک‌تر از از جنگ هشت سال دفاع مقدس می‌باشد و آن جنگ نرم است جنگ فرهنگی، جنگ با حجاب و عفت و غیرت و ایمان است آن روز فرمانده رشید سپاه خرمشهر گفت مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند و دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است.

دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه توجه به اربعین در تاریخ انبیا الهی نیز مورد توجه بوده است اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان و متخصصان واکسن زدن در شرایط فعلی لازم است و باید به واکسن به عنوان یک تکلیف نگاه کرد وقتی کسی متشرع است باید فتوا عمل و موعظه بزرگان دین و مقام معظم رهبری برایش حجت شرعی شود و اطاعت کند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: باید یاد آن دوران حماسه و ایثار همیشه زنده بماند، بیش از ۲۱۳ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است.

محمودی با بیان اینکه رهبر ما مقتدرانه در برابر مستکبران ایستاده و قاطعانه سخن می‌گوید افزود: رئیس جمهور ما با صلابت در سازمان ملل سیاست‌های ننگین آمریکا و اروپا را به چالش می‌کشد و ملت ایران ایستادگی می‌کنند و خم به ابرو نمی‌آورند، آری باید این دستاورد بزرگ را قدر دانست و راه دفاع مقدس را ادامه داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: امروز هم در حال دفاع و جنگ هستیم که خطرناک‌تر از از جنگ هشت سال دفاع مقدس می‌باشد و آن جنگ نرم است جنگ فرهنگی، جنگ با حجاب و عفت و غیرت و ایمان است آن روز فرمانده رشید سپاه خرمشهر گفت مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند و دشمن امروز ایمان ما را نشانه گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه باید حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر در مساجد فعال شوند گفت: باید با ابزار تشویقی به پاسداشت حجاب بپردازیم، نوشتن و صورتجلسه کافی نیست امروز باید مردم وارد میدان شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول