اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خدمت به مردم راه خوشحال کردن شهداست

نماینده ولی فقیه در مازندران خود‌تحریمی برای ذلیل‌شدن در برابر بیگانگان را از آسیب‌های جدی به کشور برشمرد و گفت: برای خوشحال‌کردن شهدا باید تلاش کنیم که ادامه راه آنان باید مورد نظر باشد.

خدمت به مردم راه خوشحال کردن شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه، آیت‌الله محمد‌باقر محمدی‌لائینی در بیست و یکمین یادواره شهدا، علما و ایثارگران الاشت‌سوادکوه با تشکر از ستاد برگزاری مراسم و شهردار که اولین فعالیت خدمت ایشان در شهرداری،برگزاری یادواره شهدا است، اظهار کرد: نشست یک ساعت و نیم با مردم الاشت، کلنگ‌زنی فرهنگ‌سرا، بازدید از مرکز اشتغال بانوان و زیارت مزار شهدای الاشت و جمع‌بندی مشکلات انجام شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تولیدات صنایع دستی در الاشت  و لزوم بازاریابی و کاهش مشکلات آن اشاره کرد و افزود: تابلوی زیبا عالمان دین و شهدا در الاشت وجود دارد و ۲۲ شهید الاشت افتخار هستند و لبیک‌گویان راه شهدا همچنان وجود دارند و سرزمین فرهنگی باروری در الاشت وجود دارد.

محمدی‌لائینی به بیان خوشحالی شهدا در سوره آل‌عمران اشاره و خاطر نشان کرد: خداوند بزرگ اجر کسی را ضایع نمی‌کند و شهدا به فضل و اجر خدا خرسند هستند و ادامه راه شهدا توسط آیندگان از شاخص‌های خرسندی شهدا است که دستاوردهای شهدا را حفظ می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اظهار کرد: بی‌توجهی مدیران به درد مردم، کم‌توجهی به عفاف و حجاب، بی‌اهمیتی به نماز اول‌وقت و ندیدن ارزش‌های دینی، زیبنده جامعه شهید‌داده نیست و شهدا نیازی به مجالس و یادواره‌های ما ندارند و ما به آنان نیاز داریم و حفظ دین و صداقت و راستی باید در اولویت ما باشد.

وی با اشاره به دزدی و تابعیت در کانادا و دو تابعیتی بودن عده‌ای نخاله که آبروی نظام را بردند و ذهنیت مردم را نسبت به نظام خدشه‌دار کردند، بیان کرد: هر جا به مردم اعتماد شد، پیش رفتیم و هر‌ جا به بیرون نگاه کردیم موفق نشدیم.

وی خود‌تحریمی برای ذلیل‌شدن در برابر بیگانگان را از آسیب‌های جدی به کشور برشمرد و افزود: برای خوشحال‌کردن شهدا باید تلاش کنیم که ادامه راه آنان باید مورد نظر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران، بنیانگذار زیارت اربعین و راهپیمایی اربعین را عطیه و جابر ابن عبدالله انصاری ذکر و خاطر نشان کرد: عبدالله انصاری از دوران پیامبر بود و پیرغلام حسینی است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول