اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان یکی از قطب‌های تولید دارو در کشور خواهد شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان یکی از قطب‌های تولید دارو در کشور خواهد شد.

سیستان و بلوچستان یکی از قطب‌های تولید دارو در کشور خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی زندی امشب در در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در زاهدان اظهار کرد: با ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر برای ۳۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: موافقت اولیه با ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم با همکاری قرارگاه قدس و نگاه کلان و اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان شاهد بهره برداری این کارخانه باشیم.

وی ادامه داد: چندین نوع مواد دارویی از مواد مخدر کشف شده تولید خواهد شد که می‌تواند استان سیستان و بلوچستان را به یکی از قطب های تولید دارو در کشور تبدیل کند

زندی بیان کرد: صدور مجوزهای لازم جهت سرمایه گذاری در این حوزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تسریع بخشیده خواهد شد.

 تحولی عظیم در حوزه دارویی سیستان و بلوچستان با راه اندازی کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان ایجاد یک کارخانه استحصال مواد مخدر لازم و ضروری است.

سید محمد هاشمی شهری افزود: در راه مبارزه با مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه در استان از انتقال مواد مخدر کشف شده به تهران و سایر نقاط جلوگیری خواهد شد.

هاشمی شهری بیان کرد: یکی از معضلات استان بیکاری است، با راه‌اندازی این کارخانه برای بسیاری از دانش آموختگان رشته های مرتبط به این حوزه شغل ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول