اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اولین پیام استاندار جدید به مردم کهگیلویه و بویراحمد/احمدزاده: به زودی برنامه‌هایم را به شما می گویم

سید علی احمدزاده استاندار جدید به مردم کهگیلویه و بویراحمد پیام داد.

اولین پیام استاندار جدید به مردم کهگیلویه و بویراحمد/احمدزاده: به زودی برنامه‌هایم را به شما می گویم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی به مردم استان آورده است: ایام اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین سلام الله علیه و اولاد و یاران با وفایش را عرض تسلیت دارم.

تقارن اربعین و هفته دفاع مقدس که یادآور دوران پرافتخار و تکرار صحنه‌های عاشورایی دفاع از میهن عزیز اسلامی‌مان بر مبنای باورهای دینی و گذشتن از همه داشته‌های دنیوی و جهاد در راه خدا بود را برای سرآغاز خدمت‌های مخلصانه بر اساس‌ همان مبانی و باورها و کار جهادی، انقلابی و پاک برای همه اقشار مردم عزیز استان و در جهت رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و اهداف عالیه دولت مردمی و جهادی را به فال نیک می گیریم.

از همه اقشار مختلف مردم عزیز و محترم و شریف استان که با تماس و ارسال و انتشار پیام برای انتصاب اینجانب  به عنوان فرزند کوچک و کمترین استان ابراز لطف و محبت نموده‌اند سپاسگزارم. 
از همه هم استانی‌های بزرگوارم می‌خواهم که از هرگونه اقدامی برای بزرگداشت اربعین حسینی و خدمت به زوار اربعین که از مسیر استان عبور می‌کنند دریغ نورزند؛ بویژه تاکید می‌شود که دستگاه‌های اجرایی و دولتی در این خصوص در کنار مردم باشند و همکاری نمایند. 

 با تشکر از همه عزیزان از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم یا موجب هزینه‌هایی اعم از چاب تبریک در جراید و مطبوعات، نصب بنر و ... در رابطه با انتصاب بنده به سمت خدمتگذار استان باشد پرهیز نمایند و این هزینه ها را در راه خدمت به زوار اربعین یا نیازمندان صرف نمایند که مرضی خداوند تبارک و تعالی است و از اینکه به دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و شرایط خاص کرونایی، امکان حضور مردم شرافتمند دیارم در مراسم معارفه امکانپذیر نمی‌شود عذر خواهی می‌نمایم.

انشاالله در فرصت‌های مناسب و بخصوص بازدید از روستاها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان توفیق دیدار سرورانم فراهم خواهد شد.

 به فضل الهی پس از انجام مراسم تودیع و معارفه، برنامه‌های اجرایی استان را برای آگاهی عموم عزیزان در اختیار خبرگزاری‌ها قرار خواهم داد.

اکنون ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای ملت عزیز ایران و بخصوص مردم شرافتمند و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد، همه عزیزان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت مبارزه و ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا سفارش می‌نمایم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول