اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نبود زمین مناسب ضعف عمده ورزش تیرو کمان در کردستان است

رئیس هیات تیرو کمان استان کردستان نبود زمین ورزشی را ضعف عمده این ورزش دانست و گفت: تیراندازی با کمان نیازمند مکان مناسب و تجهیزات است.

نبود زمین مناسب ضعف عمده ورزش تیرو کمان در کردستان است

آرش مشحون در گفت‌وگو با  فارس در سنندج احیا زمین ورزشی را اولویت برنامه‌های هیات تیرو کمان عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات کشوری نیازمند تجهیزات مناسب و بروز است.

وی اظهار کرد: تیرو کمان ورزش مفرح و لذت بخشی است و مناسب تمام سنین از نونهالان گرفته تا رده‌های سنی بالاست و سبب رفع خستگی و نشاط و افزایش تمرکز و مهارت در تعیین هدف می‌شود.

مشحون ورزش تیرو کمان را رشته‌ای پرهزینه دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان در حد توان از این ورزش حمایت کرده است.

رئیس هیات تیرو کمان استان کردستان توسعه این ورزش را نیازمند جذب اسپانسر ورزشی و حمایت بخش خصوصی دانست.

وی تعداد مربیان توانمند و مجرب در استان را۳۰ مربی ذکر کرد و گفت: هم اکنون تعداد ۲۵ مربی توانمند در شهرستان سنندج فعالیت می‌کنند.

مشحون یادآورشد: هیات تیرو کمان در شهرستان‌های مختلف مریوان، دهگلان، قروه و بیجار فعال است اما در حال حاضر به دلیل کرونا فعالیت هیات متوقف شده است.

وی افزود: در پی انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش زمین در اختیار هیات قرار گرفته و هم اکنون فعالیت و تمرین در آن محل انجام می‌شود.

رئیس هیات تیرو کمان استان کردستان با اشاره به اینکه سال‌های 94 و 95 دو دوره مسابقات کشوری در استان برگزار شده است، افزود: کردستان در این مسابقات موفق به کسب مقام اول و سوم شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول