اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 10400 بسته آموزشی به نیت شهدای مازندران در پویش مهربانی

در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با اهدای۱۰۴۰۰ بسته کمک آموزشی به نیست 10 هزار و 400 شهید استان برگزار شد.

توزیع  10400 بسته آموزشی به نیت شهدای مازندران در پویش مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با احسان و همدلی خیران، نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی، به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا، اداره کل آموزش و پرورش استان و سپاه ناحیه شهرستان ساری برگزار شد.

این برنامه با رونمایی از نرم‌افزار،کانال و بانک محتوایی فانوس با بیش از ۲ ترابایت محتوا در موضوعات ملی و مذهبی در قالب‌های متنوع رسانه‌ای برای دانش‌آموزان ابتدایی و معلمان این مقطع همراه بود.

 

نرم‌افزار فانوس به منظور کمک و ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های آموزشی و تربیتی که توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی استان مازندران تولید و در بسترهای مجازی ایتا و سروش در دسترس نوجوانان بوده با حضور مجیدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جوار دو شهید گمنام و خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد.

عسکر مجیدی در حاشیه پویش همکلاسی مهربان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۵ هزار لوازم‌التحریر و ۲۰۰ سری جهیزیه تهیه شده است.

وی افزود: در برنامه‌ای تحت عنوان همکلاسی مهربان که از طریق بسیج دانش‌آموزی برگزار شد ۱۰ هزار و ۴۰۰ لوازم‌التحریر، ۴ هزار بسته بهداشتی و ۲۰۰ سخت‌افزار آموزشی تهیه شد که میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

در ادامه علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: با تلاش و کوشش بسیج دانش آموزی در استان برای تهیه تجهیزات و ابزار دانش‌آموزی به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ هزار شهید بزرگوار تهیه و تدارک دیده شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در طرح سند تحول بنیادین بحث عدالت آموزشی مورد توجه بوده در همین راستا این اقدام برای عدالت دیجیتال و تجهیزات آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته نیز در پویش مهربانی تعداد 33 هزار ابزار آموزشی برای دانش‌آموزان تهیه شد که امسال نیز این پویش با همدلی، همکاری و همزبانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول