اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آمار بیماران بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کاهش یافت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با ادامه روند کاهشی ابتلا، شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر کاهش یافت.

آمار بیماران بدحال کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: با ادامه روند کاهشی ابتلا، شمار بیماران بدحال کرونایی بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی به زیر ۴۰۰ نفر کاهش یافت.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: حدود ۳۳۰ نفر از این تعداد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه آمار بیماران بستری شده کرونایی در خراسان رضوی به ۲۲۵ نفر در روز کاهش یافته است.

طبق گفته رحیمی در حال حاضر هزار و ۳۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۹۸۰ نفر از این بیماران مربوط به حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست نسبت به واکسیناسیون فراگیر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ورود به موج ششم کرونا دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول