اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۵۵ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرری/ ۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از اجرای ۵۵ عنوان برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرری خبر داد.

اجرای ۵۵ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرری/ ۲ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرگرد پاسدار داود امامیان جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد و به همه آموخت که با توکل بر خدا و با همدلی و خودباوری می توان در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد.

وی گفت: دفاع مقدس الگویی برای شکل گیری جبهه های مقاومت در کشورهای سوریه، لبنان، یمن و عراق شد و به ظالمان جهان یادآوری کرد که هیچ کس نمی تواند در مقابل اراده ملت مقاومت کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ری ادامه داد: همه ما باید با زنده نگه داشتن دوران حماسه ساز و دانشگاه انسان ساز دفاع مقدس یاد رشادت های رزمندگان اسلام را زنده نگه داریم و الگویی برای خودمان و جوانان کشورمان ترسیم کنیم. 

امامیان با بیان اینکه فلسفه دفاع مقدس و مقاومت در مقابل متجاوزان به عنوان یک نماد ملی تبدیل شده است، افزود: با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سعی داریم فرهنگ ایثار و مقاومت را ترویج کنیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۵۵ عنوان برنامه به تعداد ۱۶٠ ویژه برنامه فرهنگی، نظامی، اجتماعی و غیره توسط سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ری ادامه داد: برپایی انواع مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از زنان ایثارگر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دایر کردن غرفه های فرهنگی و اجتماعی و غیره از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه در سطح شهرری اجرا خواهد شد.

امامیان با اشاره به برپایی نمایشگاه «کربلای عرشیان» در فرهنگسرای ولا بیان کرد: دایر کردن نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان «کربلای عرشیان» شاخص‌ترین برنامه این ناحیه در شهرری است که از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ماه با غرفه‌های متنوع از جمله ایستگاه واکسیناسیون میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش کمک مومنانه و یاری رسانی به اقشار کم برخوردار و محروم جامعه، در هفته دفاع مقدس به همت گروه‌های جهادی ۲ هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر تهیه و توزیع می‌شود. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول