اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

فعالیت ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی در کرمانشاه/ ۴۸ زندانی آزاد شدند

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، از خدمات‌رسانی جهادی ۱۰ میلیارد ریالی این سازمان طی ۶ ماهه اول سال‌جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۱۴۶ نفر با ۸۹ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند.

فعالیت ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی در کرمانشاه/ ۴۸ زندانی آزاد شدند

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های خدمات‌رسانی جهادی به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه اقدامات عمومی و تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان کما فی سابق در سال جاری استمرار داشته است.

وی ادامه داد: طی۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۳ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۱۴۶ نفر با ۸۹ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند و در این مدت ۲ هزار و ۶۸۲ فقره مشاوره حقوقی، ۴۰ فقره وکالت رایگان به آحاد مردم و زندانیان صورت گرفته و تعداد ۴۸ نفر زندانی در پنج مرحله نهضت آزادسازی زندانیان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشته‌اند.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تعداد ۲۰ فقره کارشناسی رایگان نیز جهت پرونده‌های زندانیان معسر توسط کارشناسان بسیجی صورت گرفته اظهار داشت: توزیع ۲۲ عدد کارت هدیه بین افراد نیازمند، توزیع ۳ هزار جلد کتاب در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه، توزیع ۵۴۳ بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و خانواده زندانیان و همچنین توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در 6 ماهه اول سال‌جاری بوده است.

وی یکی از خدمات برجسته حقوقدانان بسیجی به صورت جهادی کمک به زندانیان است، افزود: در نیمه اول سال جاری به ۵۵۷ نفر از زندانیان نیز خدمات‌رسانی پزشکی با همکاری سپاه استان صورت گرفته است که خدمات جهادی ما در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و افراد معسر ادامه دارد و مفتخریم که در سال ۱۳۹۹ قریب به ۴۰ میلیارد ریال و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ قریب به ۱۰ میلیارد ریال تاکنون در زمینه‌های مذکور خدمات‌رسانی داشتیم و این راه را در حد توان خویش با رویکرد جهادی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول