اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری 6 هزار و 327 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس/ مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدا آماده شده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری بیش از ۶ هزار و ۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: 5 هزار واحد مسکونی محرومان نیز به نام شهدا توسط سپاه ساخته و تحویل شده است.

برگزاری 6 هزار و 327 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس/ مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدا آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام و به ویژه رزمندگان زنجان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب و برای خاموش کردن صدای انقلاب شرق، غرب و کشورهای مرتجع منطقه صدام را علیه ایران وارد جنگ کردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان به صورت تمام عیار و با همه امکانات وارد جنگ، شده بودند تا به اهداف شوم خود برسند، تصریح کرد: با وجود همه تلاش دشمنان، مردم ایران با وجود اینکه به تازگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بودند با عنایات الهی و رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
وی با بیان اینکه همه مردم ایران از زن، مرد، پیر و جوان و همه اقشار در جنگ وارد عرصه شدند و با جان فشانی‌های خود اجازه ندادند که انقلاب و کشور به دست دشمنان بیافتد، یاد آور شد: امام راحل از همه رشادت‌های آحاد مختلف مردم ایران تجلیل کردند و ایثار ملت ایران در تاریخ ماندگار خواهد بود.
سردار کرمی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجانی در عملیات‌های مختلف و در جبهه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: رزمندگان زنجانی در همه عملیات‌ها خط شکن و غواص بودند و استان زنجان با کمترین جمعیت در بسیاری از عملیات‌ها خط شکن بود.
وی با اشاره اینکه علاوه بر چاپ و انتشار کتاب‌های مختلف در زمینه رشادت‌های رزمندگان زنجانی در دوره‌های مختلف زمانی، ۸۴ کتاب جدید اخیرا منتشر شده است، ادامه داد: تاکنون ۵۱۰ هزار سند از رزمندگان جمع‌آوری شده است و این استاد گنج بزرگی برای آیندگان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه از سوی ارتش یک یادواره مهم و از سوی نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی و همه شهرستان‌های استان نیز یک یادواره مهم برای بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت شهدا و جایگاه والای آنها در استان برگزار خواهد شد.
سردار کرمی برگزاری ۹۵ نمایشگاه و بازدید از خانواده‌های شهدا، تجلیل و دیدار با پیشکسوتان بسیج و برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی و دیگر برنامه‌های افتتاحی از جمله برنامه‌های دفاع مقدس خواهد بود.
وی از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خبر داد و گفت: به مناسبت کنگره شهدای استان برنامه‌های مختلفی در استان اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح کمک‌های معیشتی به نیازمندان و محرومان در قاب بسته‌های حمایتی افزود: اهدای ۶۳۰ هزار بسته بهداشتی، یک میلیون ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و اهدای ۷۵۰ هزار پرس غذا به نیازمندان از جمله برنامه‌های سپاه استان در قالب رزمایش کمک مومنانه و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.
سردار کرمی با اشاره به اینکه برخی ادارات در راستای کنگره خوب کار کرده‌اند و برخی هم کمتر فعال بوده‌اند، ادامه داد: شهدا جان خود را در خالصانه در راه کشور اهدا کردند و باید برای گرامیداشت آنها هر کاری که توانستیم انجام دهیم.

وی در مورد برنامه‌های سپاه برای بانوان و رزمندگان زن اظهار داشت: بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند که کمتر از نقش مردان نیست، اذعان داشت: قبل از برگزاری کنگره یک برنامه مهم ویژه بانوان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مورد اقدامات بسیج سازندگی اضافه کرد: بسیج سازندگی در هشت عرصه وارد گود شده و کار می‌کند که در حال حاضر حدود ۴۳۰ پروژه در حال اجرا است که عمدتا در زمینه آب و آبرسانی است‌. 
وی با اشاره به ساخت ۵ هزار واحد مسکونی از سوی سپاه و گروه‌های جهادی در استان گفت: همه این واحدهای مسکونی به نام یک شهید بزرگوار نام‌گذاری شده است.
فرمانده سپاه استان در مورد زمان برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: میهمانان این کنگره دعوت شده اند و همه مقدمات آماده شده است و انشاالله تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول