اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های بومی محلی شد

طی حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی، عارف حمزه‌پور به‌عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ ورزش‌های بومی و محلی کشور منصوب شد.

یک مازندرانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های بومی محلی شد

خبرگزاری فارس استان  مازندران-سرویس ورزشی| مازندران سرشار از استعداد است و جایی نیست که مازندرانی‌ها در آن حضور مثبت نداشته باشند؛ چه در بین ورزشکاران و در باشگاه‌های مختلف ورزشی چه در عرصه مدیریتی استان مازندران زبان‌زد خاص و عام است و پایتخت‌نشینان هم به این توانایی مازندرانی‌ها به خوبی پی بردند.

هستند مدیران زیادی که در وزارت‌خانه‌ها و فدراسیون‌های مختلف از وزنه‌های مهم آن ارگان به‌شمار می‌روند و در بحث مدیریتی جزو بهترین‌ها هستند.

اما در جدیدترین ابلاغ مدیریتی برای مازندرانی‌ها، فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی هم به ظرفیت بزرگ مدیران مازندرانی پی برد و حکم جدیدی برای یکی از ورزشی‌ترین مدیران استان صادر کرد.

روز گذشته؛ در حکمی از سوی فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های بومی و محلی، عارف حمزه‌پور به‌عنوان سرپرست دبیری سازمان‌لیگ منصوب شد.

عارف حمزه‌پور که سابقه درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی و مخصوصا در رشته فوتوالی داشته و از مدیران ورزشی بنام استان مازندران به حساب می‌آید به عضویت فدراسیونی در آمده است که از روستاها بیشترین و بهترین قهرمانان به ورزش کشور معرفی شده‌اند.

در بخشی از این حکم خطاب به عارف حمزه‌پور آمده است نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و به پیشنهاد سرپرست سازمان لیگ فدراسیون به موجب این حکم بعنوان «سرپرست دبیری سازمان لیگ ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی کشور» منصوب می‌شوید.

به گزارش فارس؛ حمزه‌پور دکتری مدیریت دولتی با گرایش رفتار سازمانی از دانشگاه تهران می‌باشد و مدیریت تیم ملی فوتوالی، دبیری انجمن فوتوالی، عضو هیأت رئیسه انجمن‌های ورزشی و ... را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹ /ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول