اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع ۵۶۶۲بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کردستانی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۵ هزار و ۶۶۲ بسته معیشتی و بهداشتی و پک‌های لوازم التحریر بین نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود.

توزیع ۵۶۶۲بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان کردستانی

سردار سید صادق حسینی در حاشیه چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان کردستان سپاه بیت‌المقدس در توزیع کمک‌های مومنانه  وسایل بهداشتی و آموزشی نقش موثری داشته است.

وی افزود: سپاه پاسداران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون قریب به ۱۸۰ میلیارد تومان بسته معیشتی در استان توزیع کرده است.

حسینی بیان کرد: سپاه در بحث قرارگاه شهید سلیمانی در بیماریابی،قرنطینه، هدایت و معرفی افراد مبتلا به کرونا به پایگاه های سلامت و جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات اساسی انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: در همین راستا بیست و چهارمین مرکز تجمعی واکسیناسیون استان با همکاری هلال‌احمر، آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان در کردستان راه‌اندازی شد.

حسینی گفت: این مرکز تنها مرکز واکسیناسیون است که به‌صورت سه نوبت فعالیت می‌کند و سایر ۲۳مرکز دیگر استان همگی به‌صورت دو شیفته یعنی صبح و بعدازظهر درحال ارائه خدمات به همشهریان استان هستند.

وی افزود: درحال حاضر شرایط خوبی در استان حاکم  شده و تاکنون در دو مرحله واکسیناسیون کرونا ۶۰۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

حسینی اظهار داشت: امیدواریم که طی یک دوهفته آینده واکسیناسیون صددرصد جامعه هدف در استان انجام شود.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس مبلغ ۳میلیارد و ۵۵ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی و معیشتی در استان هزینه شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به توزیع ۵ هزار و ۶۶۲ بسته معیشتی و بهداشتی در استان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۱۷۵ بسته معیشی، یک‌هزار و۳۵۰ بسته لوازم لوازم تحریر،۱۱۷ دستگاه کپسول اکسیژن ۵ لیتری و۲۰ دستگاه اکسیژن ساز تهیه شده که در اختیار بیمارستان های استان قرار گیرد. 

وی افزود: استاندار کردستان نیز در این مرحله ۲ میلیارد تومان کمک کرده تا بسته معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول