اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۶۷۹ کیلو گرم مواد مخدر در بهارستان

فرماندار شهرستان بهارستان، گفت: در شش ماه اول سال ۶۷۹ کیلوگرم انواع مواد مخدردر شهرستان بهارستان کشف و ضبط و در این راستا ۱۳ قاچاقچی و ۶۱۶ خرده فروش دستگیر شده‌اند.

کشف ۶۷۹ کیلو گرم مواد مخدر در بهارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، هادی تمهیدی فرماندار بهارستان، ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بهارستان، اظهار کرد: در ۶ماهه نخست سال جاری مقدار ۶۷۹کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان بهارستان ‌کشف و ضبط شده است.

تمهیدی با اشاره به اقدامات انجام شده، افزود: برخورد قاطع با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر در دستور کار شورای هماهنگی و پلیس و دستگاه قضایی شهرستان قرار دارد و هیچ کجای شهرستان برای توزیع کنندگان مواد مخدر امن نخواهد بود.

وی با ارائه آماری از کشفیات در این شهرستان، تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون ۶۷۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ۲ کارگاه تولید مواد مخدر نیز کشف و جمع آوری شده و در این راستا ۱۳ قاچاقچی و ۶۱۶ خرده فروش دستگیر شده اند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهارستان خاطر نشان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده است و تلاشهای مامورین نیروی انتظامی و دیگر دستگاهها برای ناامن کردن منطقه برای فعالیت سوداگران مرگ شبانه روزی ادامه دارد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول