اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

محموله ۴۵ میلیارد ریالی قاچاق در جنوب بوشهر به مقصد نرسید

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۴۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در حد فاصل آبهای کنگان و عسلویه خبر داد.

محموله ۴۵ میلیارد ریالی قاچاق در جنوب بوشهر به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یداله شرفی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان با تشدید نظارت و کنترل تردد شناوران، موفق به شناسایی و کنترل یک فروند شناور حامل بار قاچاق در حد فاصل آبهای کنگان و عسلویه شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مأمورین در بازرسی از شناور توقیفی، تعداد ۹۶۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، پنج هزار و ۳۵۰ عدد لوازم جانبی موبایل، هزار ثوب پوشاک، ۱۰۰ عدد دسته پلی‌استیشن و ۲۵ لیتر مایع شیمایی (اسانس عطریجات) به ارزش ۴۵ میلیارد ریال که با هدف عرضه غیرقانونی در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت گذراندن سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سرهنگ شرفی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش فرماندهی مرزبانی استان جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول