اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دفاع مقدس موجب تقویت انسجام در خانواده انقلاب شد

استاندار البرز گفت: جنگ تحمیلی باعث شد تا در خانواده انقلاب انسجامی در کشور به وجود بیاید که نتیجه آن این شد که حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در نیامد.

دفاع مقدس موجب تقویت انسجام در خانواده انقلاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، روز سه شنبه در آیین تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج، به صورت متمرکز استانی برگزار شد، با اشاره رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، گفت: در آن روزها نوجوانانی همچون شهید فهمیده پا به عرصه مقاومت و دفاع از کشور و خاک خود گذاشتند؛ در این میان شهید محمد حسین فهمیده خود به تنهایی می‌تواند تفکر ایثار، مقاومت و شهادت را به سایر کشورهای جهان نشان دهد.

استاندار البرز بیان کرد: همچنین جوانی از روستاهای کرمان به نام «قاسم سلیمانی» در دوران دفاع مقدس داشتیم که در این دوران شجاعانه در عملیات‌های مختلف ایثارگری می‌کرد و پس از آن در هر نقطه‌ای از کشور نیاز به کمک بود بی هیچ ادعایی جانفشانی می‌کرد که باعث شده نامش تا ابد ماندگار بماند.

وی با بیان اینکه دشمن پس از قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر که از آن به عنوان اسباب تحقریش نیز یاد می‌شود، در راستای شعارهای ساختارشکنانه نظام سلطه تلاش کرد، یادآور شد: دشمنان سعی داشتند که با جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کند.

شهبازی با اشاره به اینکه تمام دشمنان جمهوری اسلامی یکصدا شدند تا در هشت سال دفاع مقدس ایران را شکست دهند، یادآور شد: همدلی، اتحاد، روحیه ایثار و شهادت زیر سایه فرامین رهبر کبیر انقلاب منجر شد تا بتوانیم در این جنگ هشت ساله سربلند بیرون بیاییم.

استاندار البرز اضافه کرد: جوانانی همچون «حسن باقری» که خبرنگاری بود که بعدها از فرماندهان دفاع مقدس شد؛ این نمونه‌ای از انگیزه، جوانمردی و غیرت جوانانی است که برای دفاع از خاک و وطن خود از باارزش‌ترین دارایی زندگی خود گذشتند.

این مقام مسؤول در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: جنگ تحمیلی باعث شد تا در خانواده انقلاب انسجامی در کشور به وجود بیاید که نتیجه آن این شد که حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف دشمن در نیامد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول