اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری آتش‌افروز کاخ هشت‌ بهشت اصفهان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی استان اصفهان از دستگیری شخصی که با پرتاب طرقه و آتش‌افروزی باعث ایجاد خسارت به بنای کاخ هشت بهشت شده بود، خبر داد.

دستگیری آتش‌افروز کاخ هشت‌ بهشت اصفهان

به‌گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عبدالرضا بافرانی ضمن اشاره به دستگیری فردی که اقدام به آتش‌افروزی و پرتاب طرقه در کاخ هشت بهشت کرده بود، اظهار داشت: در شب چهارشنبه سوری سال گذشته، جوانی با پرتاب طرقه و آتش‌افروزی باعث شده بود که به بدنه بنای کاخ هشت بهشت آسیب وارد شود که بلافاصله پس از ایجاد خسارت، این یگان اقدام‌های قانونی و قضائی خود را آغاز کرد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی و امنیتی، بعد از گذشت نزدیک به شش ماه از ارتکاب به جرم، موفق به شناسائی و دستگیری این جوان شدیم.

وی افزود: در حال حاضر این جوان به قید وثیقه آزاد بوده و به اشتباه خود پی‌برده و ابراز ندامت کرده است که این خود باعث می‌شود تا قاضی پرونده، پشیمانی این جوان را در زمان صدور حکم در نظر بگیرد و امید می‌رود تا دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول