اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

هفته دفاع مقدس یادآورحادثه عظیم قرن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم قرن و همچون نگینی است که تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می‌درخشد.

هفته دفاع مقدس یادآورحادثه عظیم قرن است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس آورده است:«هفته دفاع مقدس یادآور حادثه عظیم قرن و همچون نگینی است که تا همیشه تاریخ بر تارک انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می‌درخشد و این رشادتها ، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردان و شیر زنان آن مقطع هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد چرا که دوران پر افتخار دفاع مقدس، اوج افتخارات ملت شریف ایران اسلامی است.

روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی و رشادت ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی و ثمره مقاومت را به اهتزاز در آورده است. 

دفاع 8ساله نابرابر ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورها و ارزشهای دینی و انقلابی بود. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد. لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می‌دهد امروز نیز ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار در جبهه اقتصادی و فرهنگی با دشمن است و تا زمانیکه جمهوری اسلامی به آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبری عزیز و شهدا و اصول اصلی انقلاب پایبند باشد دشمن از دشمنی و لجاجت دست بر نمی‌دارد و علت اصلی فشارها هم جایگاه مستقل و قدرتمند ملت ایران است».

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر8 سال دفاع مقدس را گرامی داشته و با همرزمان شهیدمان عهد و پیمان می‌بندیم که با همه توان و ظرفیت در پی تحقق پلیس مکتبی و انقلابی در تراز و شأن نظام اسلامی باشیم.

اینک ملت شریف ایران و فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی راه و توصیه شهداء که همانا پیروی از ولایت و دفاع از ارزشهای انقلاب و میهن اسلامی است را سر لوحه کار خود قرار داده و با پیروی از فرامین و تدابیر حکیمانه و هوشمندانه فرماندهی معظّم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای"مدظله العالی"پرچم نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش حضرت حجت (ارواحنا لمقدمه الفداء) تقدیم خواهد کرد. ان شاءَ الله.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول