اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور در قصرقند

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از دستگیری فرد متهم به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی، با ترفند فروش سوالات کنکور در فضای مجازی خبر داد.

کلاهبرداری با ادعای فروش سوالات کنکور در قصرقند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، محمد خبازی اظهار داشت: در پی دریافت خبری از پلیس فتا ناجا مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اهل و ساکن این شهرستان با راه اندازی کانالی تلگرامی با ادعای فروش سوالات امتحان نهایی و سوالات کنکور اقدام به کلاهبرداری مبالغی از افراد ساده لوح کرده اند موضوع دستگیری این فرد در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه این فرد شناسایی و متهم داخل مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند تصریح کرد: با دستگیری این متهم 25 ساله و در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که او چند ماه قبل از طریق بازیهای آنلاین رایانه ای با فردی اهل یکی از استان های غربی کشور آشنا و این فرد پس از چند ماه دوستی، پیشنهاد پرداخت 50 میلیون تومان پول را در ازاء در اختیار گذاشتن کارت بانکی و سیم کارت تلفن همراه به وی می دهد.

خبازی ادامه داد: با موافقت متهم، فرد مذکور شروع به کلاهبرداری با حساب بانکی و سیم کارت او از مردم در فضای مجازی می کند که با بررسی صورت گرفته تا کنون بیش از 2 میلیارد ریال با ترفند فروش سوالات کنکور و سوالات امتحانات نهایی از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

وی با اشاره به مسدود سازی شماره حساب متهم و معرفی او به مراجع قضائی با بیان اینکه مسئولیت هرگونه سوء استفاده از کارت بانکی و یا سیم کارت افراد برعهده صاحب حساب و مالک سیم کارت می باشد از شهروندان خواست فریب افراد شیادی را که با پیشنهاد پرداخت پول در خواست در اختیار گرفتن کارت بانکی و سیم کارت تلفن همراه شما را دارند نخورده ودر صورت برخورد با این گونه افراد سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول