اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اعتراف تلویحی مقام اماراتی به مداخله ابوظبی در امور کشورهای عربی

یک مقام نزدیک به ولی‌‌عهد ابوظبی تلویحا اذعان کرد که امارات به صورت مستقیم در امور برخی کشورهای منطقه مداخله داشته است.

اعتراف تلویحی مقام اماراتی به مداخله ابوظبی در امور کشورهای عربی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، توییت جدید «عبدالخالق عبدالله» مشاور «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی با واکنش‌ کاربران روبه‌رو شد.

وی در توییت خود نوشت: پس از یک دهه رویارویی دشوار، امارات در نبرد علیه پوچی اخوان‌المسلمین، پیروز بیرون آمد و توانست جلوی پیشروی آن (اخوان) در تمام جهان عرب را بگیرد و در تقویت محور ثبات و اعتدال در مقابله با قوای تروریسم و هرج و مرج شریک شود. اکنون امارات به سمت قله جدیدی حرکت می‌کند و برای وظایف ملی، وطنی و جهانی بااهمیت‌تر در دهه آینده آماده می‌شود.

 

بر اساس گزارش «القدس العربی»، کاربران این اظهارات مشاور بن زاید را اعتراف علنی و رسمی به نقش ابوظبی در حمایت از انقلابهای معکوس در جهان عرب دانسته اند.

یکی از کاربران نوشته، یعنی شما در پشت پرده تمام کودتاها و خون‌هایی هستید که در مصر، یمن، لیبی و سوریه ریخته شده است؟ آیا از مقدار خون ریخته شده آگاه هستید و می‌توانید در روز قیامت (عواقب) آن راتحمیل کنید؟ ناحق، پا فراتر از مرزهای خود گذاشتید پس منتظر باشید و ببینید که سرنوشتتان چه خواهد بود.


فرد دیگری به کنایه نوشته، فعلا در تقویت محور ثبات و اعتدال در یمن و  لیبی کمک کرده‌اید و اکنون در راستای ثبات تونس کار کنید... .

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول