اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۱۰۰ برنامه توسط بسیج ناحیه مقاومت بویراحمد در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ برنامه توسط بسیج ناحیه مقاومت بویراحمد برگزار می‌شود.

اجرای ۱۰۰ برنامه توسط بسیج ناحیه مقاومت بویراحمد در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از یاسوج، سرهنگ حسین انوری در جمع خبرنگاران از برگزاری ۱۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه بویراحمد خبر داد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه بویراحمد بیان کرد: شاخص‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از  پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس است که فردا ۳۰ شهریور  در سالن حکیم جرجانی با حضور جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش از ۵۰۰ نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شود، افزود: این برنامه از ساعت ۷ صبح با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه آغاز و ساعت ۹:۳۰ رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی سخنرانی خواهد کرد.

این مسئول به برنامه‌های روز ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و با اشاره به درگیری بیماری کرونا گفت: رژه هفته دفاع مقدس ساعت ۹:۳۰ دقیقه به صورت خودرویی از میدان انقلاب به سمت بلوار شهید سلیمانی_ بلوار شهید مطهری_میدان  نیروی انتظامی و میدان هفت تیر برگزار می‌شود.

سرهنگ انوری ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام شهدا، ایثارگران و سربازان نام‌گذاری شده که در ساعت ۸:۳۰ دقیقه با حضور خانواده شهدا مزار مطهر شهدا عطرافشانی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد سرکشی از خانواده شهدا را دومین برنامه هفته دفاع مقدس دانست و گفت: در همین روز همایش روز سرباز در گلزار مطهر شهدا برگزار خواهد شد و از سربازان نمونه تجلیل می‌شود.

وی از حضور سپاهیان در نماز جمعه خبر داد و گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای دانش‌آموزان برگزار و دانش‌آموزان نخبه شناسایی می‌شوند.

پیاده‌روی بسیج اصناف به سمت تپه نور الشهدا و برگزاری نشست‌های بصیرتی دیگر برنامه‌های مطرح شده توسط بسیج ناحیه مقاومت بویراحمد است، انوری ادامه داد: در هفته دفاع مقدس یادواره شهدای حوزه، پایگاه و محله را خواهیم داشت، همچنین گلزار شهدا در لوداب و چیتاب عطرافشانی می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران از برپایی موکب هیات رزمندگان و پخت غذا و چای خبر داد و گفت: این موکب از سوم تا ششم مهر دایر و خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد. همچنین در روز اربعین از میدان جهاد به سمت میدان امام حسین برنامه پیاده‌روی برگزار و زیارت اربعین قرائت می‌شود.

انوری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های عمرانی بسیج ناحیه مقاومت اشاره و عنوان کرد: ۷۴ باب ساختمان مددجویی کمیته امداد توسط ناحیه بویراحمد در حال احداث است که ۶۵ خانه تکمیل شده همچنین ۵ باب خانه در سی‌سخت به ناحیه بویراحمد واگذار شده که پیشرفت خوبی داشته و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول