اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های شهرداری شهرکرد در هفته دفاع مقدس/ ادارات در فضاسازی خلاقانه‌تر عمل کنند

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: سنگرسازی‌های درب ادارات باید اصلاح شود و به بهترین شکل ممکن فضاسازی صورت پذیرد، پیشنهاد می‌شود علاوه‌بر تصاویر شهدا از تصاویر و جملات حماسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت برجسته نیز استفاده شود.

برنامه‌های شهرداری شهرکرد در هفته دفاع مقدس/ ادارات در فضاسازی خلاقانه‌تر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اکبر ایازی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محبوب ملت و الگوی ملی است که در زمان حیات مبارک خود و در صحنه عمل و شطرنج سیاسی به نمونه‌ای موفق برای الگو قرار گرفتن در سطح ملی و حتی فراملی مبدل شد، گفت: در راستای فضاسازی به مناسبت هفته دفاع مقدس، می‌طلبد ادارات و نهادها تصاویر سردار سلیمانی را در تبلیغات خود برجسته‌تر کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد افزود: فضای مجازی فرصت مغتنمی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت به عموم مردم به ویژه نسل جوان است که در این راستا باید با توجه به شرایط اپیدمی از این فرصت برای تبیین جایگاه و اهمیت دفاع مقدس بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس 10 برنامه‌ توسط شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌ها در دو قالب درون سازمانی و برون سازمانی پیش‌بینی شده است که شامل تهیه و تولید موشن‌گرافی، نصب بنرهای پازلی، تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدا، تهیه بسته‌های فرهنگی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همچنین فضاسازی گسترده شهری، تعویض پرچم‌های جمهوری اسلامی در سطح شهر، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک روز شمار، مشارکت در آئین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و غبارروبی گلزار مطهر شهدا ازجمله برنامه‌های برون سازمانی می‌باشد.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی سطح شهر با حال و هوای این ایام فضاسازی می‌شود.

ایازی با بیان اینکه فضاسازی ادارات و نهادها حداقل کار ممکن در این ایام می‌باشد، ادامه داد: سنگرسازی‌های درب ادارات باید اصلاح و به بهترین شکل ممکن فضاسازی صورت پذیرد به گونه‌ای که پیشنهاد می‌شود علاوه‌بر تصاویر شهدا از تصاویر و جملات حماسی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت برجسته نیز استفاده شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول