اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۱۰۳ طرح اشتغال درکمیته امداد گچساران/ ایجاد ۱۲ پایگاه ثابت و سیار شورعاطفه ها در شهرستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت:ازابتدای سال‌جاری تا کنون ۱۰۳ طرح خود اشتغالزایی توسط این نهاد در شهرستان اجرا شده است.

اجرای ۱۰۳ طرح اشتغال درکمیته امداد گچساران/ ایجاد ۱۲ پایگاه ثابت و سیار شورعاطفه ها در شهرستان

محمد خادمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کمیته امداد امام‌خمینی تا کنون تسهیلات خوبی را برای خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان خود پرداخته کرده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون افزون بر ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران تصریح کرد: این میزان تسهیلات به ۱۰۳ نفر مددجو پرداخت و برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

خادمی عنوان کرد: این تسهیلات خود اشتغالی بیشتر در راستای دامداری، ایجاد کسب و کار دربازار، مشاغل خانگی( خیاطی، نان پزی سنتی )کامپیوتر پرداخت شده است.

وی گفت: امسال تا کنون ۱۳۱ نفر مددجویان این نهاد در دوره های مختلف آموزشی در راستای خودکفایی شرکت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران خاطر نشان کرد: در همین مدت زمان عنوان شده برای ۲۶ نفر مددجویان این نهاد کاریابی صورت گرفته و برای این افراد ۲۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال هزینه شده است.

خادمی بیان کرد: در سال‌جاری تا کنون از سوی کمیته امداد امام خمینی گچساران ۳ باب منزل در روستاهای این شهرستان ساخته شده که در همین راستا افزون بر ۷۰۰ میلیون ریال بلاعوض و ۴۰۰ میلیون تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این نهاد با برپایی پایگاه های ثابت و سیار کمک های مردمی را برای دانش آموزان بی سرپرست و کم درآمد جمع آوری می کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گچساران ادامه داد: در حال حاضر در شور عاطفه ها دو پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه سیار در شهرستان برای جمع آوری کمک های مردمی دایر شده است.

خادمی اضافه کرد: ۳ هزار و ۲۵۶ خانوار معادل جمعیتی افزون بر ۷ هزار و ۹۱۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی گچساران قرار دارند که از این تعداد ۳۵۰ نفر دانش آموز و ۵۱ نفر دانشجو می باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول