اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ناآشنایی به شنا و گیر کردن لباس به دستگاه موجب مرگ 2 جوان در طارم شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم از وقوع حادثه منجر به فوت در این شهرستان خبر داد و گفت: گیر کردن لباس در دستگاه و ناآشنا بودن با فنون شنا، دلیل وقوع حادثه برای این دو جوان گزارش شده است.

ناآشنایی به شنا و گیر کردن لباس به دستگاه موجب مرگ 2 جوان در طارم شد

سید باقر حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع حادثه دو حادثه منجر به فوت در طارم خبر داد و اظهار کرد: یکی از این حوادث مربوط به جوانی 28 ساله گیلوانی بود که حین فعالیت در کارگاه شن و ماسه، لباسش به دستگاه گیر می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم با اشاره به فوت جوان دچار حادثه شده، افزود: با اطلاع این حادثه به هلال احمر بلافاصله یک تیم چهار نفره امداد و نجات از مرکز شهرستان طارم به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: امدادگران هلال احمر پس از ساعت‌ها تلاش توانستند جسد این جوان را از داخل دستگاه بیرون کشیده و تحویل دستگاه‌های ذی‌ربط دهند.

حسنی به وقوع حادثه غرق شدن یک جوان 29 ساله‌ نیز در رودخانه قزل اوزن اشاره و تصریح کرد: این جوان به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا در مسیر این رودخانه در محدوده کلوچ،  36 کیلومتری از مرکز شهر آب‌بر غرق شد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طارم ادامه داد: پس از دو ساعت تلاش توسط تیم امداد و نجات سه نفره هلال احمر، جسد بی‌جان این جوان بیرون کشیده شد.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می‌توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

شایان ذکر است، هر دو جوان فوت شده در دو حادثه جداگانه غیربومی بوده‌اند، جوان 29 ساله اهل لرستان و جوان غرق شده در قزل‌اوزن زنجانی بوده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول