اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد/عدم اجماع در مدیریت رانش‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد از عدم اجماع در مدیریت رانش‌ها در سوادکوه خبر داد.

محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد/عدم اجماع در مدیریت رانش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه،کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با پاکسازی محورها، ایجاد روشنایی، نصب حفاظ‌ها را از جمله خدمات واحد راهداری نام برد و اظهار کرد: حفاظ‌های بتنی به جای حفاظ‌های آهنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه عمده تجهیزات راهداری در مرکز راهداری گدوک مستقر هستند، از راهدارخانه اوریم و انبار اداره راهداری به عنوان پایگاه های نگهداری نمک برای استفاده در شرایط بحرانی، نام برد و افزود: از نمایندگان مجلس، مدیرکل و فرمانداران‌ برای پوشش‌دهی ماشین آلات و تجهیزات و خدمات در مواقع بحرانی تشکر می‌کنم.

روشن خاطر نشان کرد: راهداری ضربتی که سالی دوبار اتفاق می‌افتد و از طرفی این شهرستان مبادی ورود به استان است و تلاش مدیران استانی و شهرستانی بر این است که در این محور، مشکلی پیش نیاید.

وی حمل و نقل باری و حمل و نقل مسافری را از دیگر وظایف مهم این اداره دانست و افزود: ما یک پایانه مسافری در بخش لفور و پایانه‌های دیگری در شهر پل‌سفید و زیراب داریم که مسافران شهرستان به قائم‌شهر و برعکس را جابجا می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، سیستم حمل ونقل مسافری را از خدمات مهم این اداره برشمرد و با تاکید بر این که جابجایی مسافران تنها، زیرمجموعه این سیستم نیست، اعلام کرد: صحت کپسول‌ها، صحت لاستیک‌ها،صورت‌حساب‌ها برای بیمه مسافران از خدمات دیگر سیستم حمل ونقل جاده‌ای و راهداری است.

وی یادآور شد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سال‌هاست که سیستم بررسی سرعت ماشین‌ها را در برنامه دارد اما از آنجایی که مشکلات فقط با ارائه تجهیزات حل نمی‌شود، بنابراین باید در حوزه تخلفات پایانه‌های باربری، مدیریتی جامع باشد تا مشکلات حل شود.

روشن با اشاره به اینکه  انجام خط کشی ۲۰ کیلومتر لاین‌های روستایی، اظهار کرد: خدمات این اداره، شامل حمل و نقل و راهداری روستایی نیز هست تا روستاییان به راحتی بتوانند به امور خود بپردازند.

روشن یکی از مشکلات حال حاضر را در حوزه رانش و ریزش و قطع راه‌های ارتباطی و چندین سیلاب در ماه‌های اخیر عنوان کرد و با تاکید بر اینکه راه‌سازی در حوزه روستایی و جاده‌بین‌مزارع برعهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیست، اظهار کرد: موضوع رانش‌ها فراسازمانی و نیازمند اجماع چندین نهاد و ارگان است که متاسفانه گاهی اوقات این اجماع وجود ندارد.

وی گفت: محور سوادکوه هنوز تحویل قطعی نشد و اشکال‌های آن توسط مجریان طرح در حال اصلاح است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول