اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بازداشت جاعل کلاهبردار که اتباع خارجی را سرکیسه می‌کرد

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری جاعل کلاهبردار با ۶۰ شاکی‌ درآق‌قلا خبر داد.

بازداشت جاعل کلاهبردار که اتباع خارجی را سرکیسه می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید دادگر امروز در جمع مدیران گرگان اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری و طرح شکایت افرادی مبنی بر کلاهبرداری، اخاذی و جعل و امضای اوراق قضائی در خصوص اخذ شناسنامه، تمدید روادید برای فاقدین شناسنامه و افراد مشکوک‌التابعه، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آق‌قلا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و جمع‌آوری مستندات لازم از مالباختگان، دریافتند متهم به جعل و کلاهبرداری و صدور آرای جعلی قضائی پس از جلب اعتماد شاکیان که اکثراً اتباع بیگانه یا مشکوک‌التابعه بودند با وعده اخذ شناسنامه و عکس‌دار کردن آنها با سوءاستفاده از آرای جعلی قضائی اقدام به کلاهبرداری گسترده در سطح استان و برخی از استان‌های مجاور می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با شناسایی متهم و همدستان وی، ماموران انتظامی در اقدام غافلیگرانه متهم را در یکی از شهرستانهای همجوار دستگیر و از وی مقادیری موادمخدر وآلات و ادوات استعمال آن، ۳۰عدد کارت عابر بانک، پنج عدد کارت هدیه و تعداد ۶۰ برگ اوراق دولتی اداره ثبت احوال در زمینه صدور شناسنامه و تعداد ۶۲ برگ آرای جعلی قضائی دادسرا و ۲۰ جلد شناسنامه و پنج عدد انواع گذرنامه کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دادگر با بیان اینکه تاکنون ۶۰ شاکی در این راستا شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به بیش از ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول