اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۴۰ تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش رزمندگان جان برکف فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر و بیش از ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

کشف ۴۰ تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران طی ۸ سال دفاع مقدس جان خود را که بهترین نعمت الهی است فدا کردند و امنیت را برای میهن ایران به ارمغان آوردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و حریم وطن، بیان داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از اولویت‌های نیروی انتظامی است و با حفظ روحیه جهادی و شهادت‌طلبی امیدواریم رهرو راستین شهدا باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: با تلاش رزمندگان جان برکف فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر و بیش از ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

فرشید با بیان اینکه سرقت‌های خرد در استان افزایش داشته است، افزود: در حوزه آگاهی‌بخشی به جامعه انتظار داریم همه دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها همت بیشتری کنند و اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود تا شهروندان با حساسیت بیشتری از اموال خود مراقبت بیشتری کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تصادفات در استان خراسان‌جنوبی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: متأسفانه متوفیان و مجروحان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسن‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت‌گذاری در لباس مقدس نیروی انتظامی به ما عنایت کرده و از تک تک رزمندگان پلیس که در جای جای خراسان‌جنوبی با نیت خیر به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول