اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز مرحله سوم رزمایش واکسیناسیون دام های سبک و سنگین توسط سپاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: مرحله سوم رزمایش واکسیناسیون دام های سبک و سنگین در دهستان های هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) آغاز شد.

آغاز مرحله سوم رزمایش واکسیناسیون دام های سبک و سنگین توسط سپاه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی مجدی نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: واکسیناسیون یکی از بهترین روش های جلوگیری از شیوع بیماری در میان دام ها می باشد که این مهم با همکاری اداره کل دامپزشکی استان خوزستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) در دهستان های محروم استان در حال اجرا می باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به تقویم اجرایی و زمانبندی واکسیناسیون در فصل پاییز در این مرحله از رزمایش واکسن های پی پی آر ، تب مالت ، هاری ، تب برفکی و لمپی اسکین با توجه به کانون بیماری تزریق می گردد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: این طرح در مناطق محروم و کم برخوردار شعیبیه شوشتر ، سوسن شرقی ایذه ، جهاد حمیدیه ، حتی لالی ، حسینی شادگان و شهی دزفول در حال انجام می باشد و پوشش حداکثری دام های عشایر این مناطق نیز در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول