اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

لغو پروازهای العراقیه و سرگردانی زائران اربعین در فرودگاه مشهد/ احتمال لغو پروازهای «فلای بغداد» هم وجود دارد

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت: شرکت العراقیه پروازهای رفت و برگشت این شرکت در روز یکشنبه ۲۸ شهریور۱۴۰۰ لغو شده است، طی نامه‌ای که این شرکت به ما داده علت این موضوع را بیان نکرده است.

لغو پروازهای العراقیه و سرگردانی زائران اربعین در فرودگاه مشهد/ احتمال لغو پروازهای «فلای بغداد» هم وجود دارد

حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه با توجه به اعلام شرکت العراقیه پروازهای رفت و برگشت این شرکت در روز یکشنبه ۲۸ شهریور۱۴۰۰ لغو شده است، اظهار کرد: طی نامه‌ای که این شرکت به ما داده علت این موضوع را بیان نکرده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد تعداد پروازهای لغو شده را پنج پرواز اعلام کرد و افزود: لغو پروازهای العراقیه توسط نماینده شرکت هواپیمایی صورت گرفته و ارتباطی به فرودگاه مشهد ندارد و ایرلاین‌های ایرانی قشم ایر، ماهان، آبان، کیش‌ایر،تابان، معراج، سپهران  و همچنین شرکت هواپیمایی فلای بغداد( که عراقی است) کار جابجایی مسافران را بدون وقفه انجام می‌دهند.

اگرچه تاکنون هیچ اظهار نظر رسمی درباره لغو پروازهای امروز العراقیه نشده اما یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شرکت هواپیمایی العراقیه برای جلب مشتری پروازهایش را از ایران بدون ویزا انجام می‌داد و در کشور عراق روادید مسافران توسط پلیس فرودگاه صادر می‌شد، این موضوع با واکنش ایرلاین‌های ایرانی همراه شد و گویا ادامه این روند را از طرف العراقیه با مشکل مواجه کرد.

طبق گفته این منبع آگاه، روال شرکت هواپیمایی فالی بغداد نیز به همین صورت بوده و احتمال دارد این شرکت نیز پروازهایش را از مشهد به بغداد لغو کند.

گفتنی است؛ زائران اربعین که ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب گذشته ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد با پرواز العراقیه عازم عراق بودند پس از تاخیر ۵ ساعته،  ۶ صبح امروز از لغو شدن پرواز توسط مانیتور اطلاع‌رسانی فرودگاه مطلع شدند!

گفتنی است خبرگزاری فارس ۲ روز پیش نیز به واکاوی کامل این موضوع پرداخت و مطلبی با عنوان «ابطال مجوز پروازهای شرکت ‌‌العراقی از سوی ایران به دلیل تخلف در موضوع روادید» منتشر کرد که می‌توانید «اینجا» بخوانید.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول