اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۲۵۰۰ پَک لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در رباط‌کریم

فرماندار رباط کریم گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در شهرستان رباط کریم آغاز شد.

توزیع ۲۵۰۰ پَک لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در رباط‌کریم

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم و حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه رباط کریم و سایر مسؤولان طی مراسمی در مؤسسه خیریه کوثر شهرستان رباط کریم تعداد ۲۵۰۰ پَک لوازم التحریر و نوشت افزار جهت کمک به دانش آموزان کم برخوردار برای توزیع تهیه کردند. 

حجت الاسلام حسن ترابی در این باره اظهار کرد : کمک به محرومین و دانش آموزان بی‌بضاعت سنت حسنه‌ای است که همه ساله در آغاز سال تحصیلی جدید توسط خیرین انجام می‌شود و این از ویژگی‌های جامعه دینی و ولایی است.

وی در ادامه گفت: کمک‌های مؤمنانه و یاری رساندن به محرومان باید با قدرت، قوت و حفظ کرامت جامعه‌ی هدف در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب صورت گیرد.

همچنین نظام ملکشاهی نیز خواستار هم افزایی کمیته امداد با دستگاه‌‌های دولتی و غیر دولتی، اصناف، بازاریان، خیرین و دیگر اقشار در جهت مشارکت در تهیه لوازم ‌التحریر دانش آموزان نیازمند شد و بیان کرد: کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی و آینده سازان کشور هستند و باید با درک صحیح جایگاهشان، زمینه پیشرفت و رشد آن‌ها را مهیا کرد.

فرماندار رباط‌کریم ارزش هر بسته لوازم التحریر را ۶۰ هزار تومان برشمرد و افزود: این اقلام با اعتباری ۱۵۰ میلیون تومانی، شامل هفت قلم لوازم تحصیل و نوشت‌ افزار است که با بسته‌ بندی مناسب و رعایت مسائل بهداشتی به دانش آموزان نیازمند تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌موسسه خیریه کوثر با اقداماتی مانند، برگزاری مراسم عقد و تهیه جهیزیه برای ۲۲ زوج جوان نیازمند، اهداء ۴۰۰۰ دست لباس به دانش آموزان کم برخوردار، توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی و غذایی در طول سال،‌ توزیع بیش از ۵٠٠٠ پک لوازم بهداشتی و ضد عفونی در مناطق محروم شهرستان به یاری نیازمندان رفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول