اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بنیاد حفظ آثار‌ فارس با ۱۲ هزار برنامه به استقبال‌ هفته دفاع مقدس می‌رود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و‌ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۲ هزار ویژه برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی‌ از سوی بنیاد حفظ آثار‌ و با همکاری سپاه فجر در‌ استان فارس‌ برگزار می شود.

بنیاد حفظ آثار‌ فارس با ۱۲ هزار برنامه به استقبال‌ هفته دفاع مقدس می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی در نشست خبری هفته دفاع مقدس بیان داشت: تجلیل از خانواده شاهد، رزمندگان، تولید ‌50 برنامه توسط صدا و سیما، افتتاح نمایشگاه آثار رزمندگان، تجلیل از هنرمندان دفاع مقدس از جمله برنامه های دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: غبارروبی مرقد مطهر شهدا، تجلیل از‌ شاعران پیشکسوت و رونمایی از دانشنامه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های دفاع مقدس است که از 30 شهریور ماه جاری برگزار‌ می شود.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز در این نشست، هفته دفاع مقدس را فرصت بی نظیری برای تمام کسانی که نگران فرهنگ ناب اسلامی هستند دانست و گفت: همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها در مقابل دفاع مقدس و گرامیداشت آن مسئول هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری افزود: دفاع مقدس همان گنج بی پایانی است که رهبر معظم انقلاب تعبیر کردند و سال ها است که از این منبع غنی استفاده می کنیم اما هنوز بسیار جای کار دارد.

وی اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها در مقابل دفاع مقدس مسئول هستند و هیچ دستگاهی در این حوزه معاف نیست که این یک نعمت خدادادی استت که همه باید استفاده کنیم.

 حجت الاسلام و المسلمین کلانتری افزود: زمزمه هایی از جانب منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، استکبار و صهیونیسم به گوش می‌رسید که می خواهند از دفاع مقدس یک چهره دیگر به مردم نشان دهند.

وی ادامه داد: سندی که به عنوان نقشه راه فرهنگ استان مطرح می‌شود، اگر می‌خواهیم اهداف آن محقق شود باید سند جامع باشد.

انتهای پبام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول