اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امیر سرتیپ شرفی: دشمن از رویارویی با توانمندی دفاعی نیروهای مسلح در هراس است

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش گفت: غیورمردان ارتش همچون سایر رده‌ها در نیروهای مسلح با برخورداری از روحیه سلحشوری و بهره‌گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس به سطحی از توانمندی دفاعی رسیده‌‎اند که دشمن از رویارویی با آن در هراس است.

امیر سرتیپ شرفی: دشمن از رویارویی با توانمندی دفاعی نیروهای مسلح در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم تجلیل و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه(ع) امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه عملیاتی نیروی زمینی ارتش در شمال‌شرق کشور، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‎زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از رؤسای عقیدتی سیاسی و مقامات ارشد نیروهای مسلح استان برگزار شد.

امیر سرتیپ شرفی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات امیر سرتیپ دوم ستاد محمدحسین مستشاری فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر اظهار کرد: افسران جوان در ارتش و سایر رسته‌ها در نیروهای مسلح به تبعیت از پیشکسوتان و با اذهان بیدار و بصیر خود به روشنی درک کرده‌اند که اندیشه ولایتمداری در نیروهای مسلح، ضامن عزت، بالندگی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش افزود: دشمن‌شناسی در شرایط کنونی بسیار مهم و حیاتی است، این مفهوم به معنای نحوه جنگیدن و روبه‌رو شدن با دشمن، باید به‌طور ویژه تمرین شود تا بدانیم که چگونه تاکتیک‌ها را در برابر تهدیدات دشمن انتخاب کنیم و بکار بگیریم.

وی گفت: در این راستا، اقتدار دفاعی تنها راه دفع تهدیدات است و آموزش‌ها باید دقیق، مفید و صد در صد کامل انجام شود تا بتواند نیاز‌های عملیاتی روز و قدرت دفاعی را افزایش دهد که الحمدالله این مهم در نیروی زمینی ارتش با قوت و قدرت صورت می‌گیرد.

امیر سرتیپ شرفی خاطرنشان کرد: غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از روحیه سلحشوری و بهره‌گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس آماده خلق حماسه‌های جاودان در دفاع از کیان میهن اسلامی هستند و دشمنان انقلاب اسلامی نیز به‌خوبی از قدرت نظامی ما باخبر هستند و از این توانمندی دفاعی هراس دارند.

در انتهای این مراسم، امیر سرتیپ دوم ستاد «ضرغام مرادی» فرمانده پیشین تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه منصوب شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول