اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

درمان بیماران مبتلا به کرونا در همدان/ هزینه‌کرد یک‌میلیارد ریالی

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان از هزینه یک‌میلیارد ریالی این مجموعه برای درمان بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

درمان بیماران مبتلا به کرونا در همدان/ هزینه‌کرد یک‌میلیارد ریالی

مهری مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح «آوای مهربانی» از سوی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اظهار کرد: در قالب این طرح کمک‌های خیرین برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌شود که طی چند روز آینده  اقلامی توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: به مناسبت اربعین حسینی نیز ۶۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در همدان با اشاره کمک‌های درمانی این مجموعه در ایام کرونا افزود: تهیه دستگاه تصفیه‌خون و اکسیژن و نیز پرداخت هزینه درمان و داروهای بیماران نیازمند مبتلا به کرونا در این روزها مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تقریبا در سه ماهه تابستان قریب به یک‌میلیارد ریال در حوزه درمان هزینه شده است گفت: چهار کپسول اکسیژن تهیه شده که به صورت امانت در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

مکاری خاطرنشان کرد: شعبه فامنین نیز کپسول اکسیژن و دیگر اقلام درمانی مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا را تهیه و به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد. 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول