اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پاییز و زمستان امسال مشکل کم‌آبی نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: باتوجه به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی‌بر پاییز خشک و کم‌آب، بر اساس تدابیر پیش‌بینی شده ضمن مدیریت مصرف مشکلی در حوزه تامین آب نخواهیم داشت.

پاییز و زمستان امسال مشکل کم‌آبی نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مشکل کم‌آبی همیشه در تابستان بیش از هر زمان دیگری شدت می‌گیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد می‌کند.

کاهش فشار و قطعی آب در اوج گرما موجب کلافگی مردم در فصل تابستان است که خوشبختانه تابستان امسال با اضافه شدن خطوط و راه‌های جایگزین این مشکل تا حد زیادی مرتفع شد.

اما علام خبری مبنی‌بر در راه بودن پاییزی خشک و بی‌آب در روزهای اخیر سبب شد نوعی نگرانی برای پاییز و زمستان پیش رو برای مردم به همراه بیاورد. 

در این راستا با مدیرعامل آبفا شیراز گفتگویی انجام دادیم. 

بهمن بهروزی، در این باره گفت: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب، اصلاح شبکه و انجام اصلاحاتی در نحوه توزیع مشکلی ایجاد نخواهد شد. 

وی افزود: انتقال آب از فاز اول خط دوم درودزن به شیراز، افزایش چاه‌ها و بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی و وارد مدار شدن چاه‌های جدید ضمن مدیریت مصرف ما را با مشکلی در پاییز و زمستان رو به رو نخواهد نکرد. 

مدیرعامل آبفا شیراز گفت: از طرفی با خاموش شدن کولرهای آبی با خنک‌تر شدن هوا مقدار زیادی در مصرف آب صرفه‌جویی خواهد شد. 

بهروزی خاطرنشان کرد: همچنین برای تابستان آینده نیز از اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا در آن برهه نیز با مشکل کمبود آب و منابع آبی رو به رو نباشیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول