اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم|فرمانده ارتش در آغوش والدین شهید گیلانی فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری طرح‌های محرومیت‌زدایی ارتش که در پی احداث منزل مسکونی برای والدین شهید قاسم شاکری در روستای آبرود فومن رفته بود، موردتکریم و نوازش والدین شهید قرار گرفت.

۱۴۰۰-۶-۲۷ ۱۱:۳۵ http://fna.ir/3qe6v
0

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، سرهنگ ولی رحمانی، مجری طرح‌های محرومیت‌زدایی ارتش و فرمانده دانشکده هوانیروز در سفر دوروزه خود به گیلان پیش از بازدید طرح‌ها در شهرستان فومن با پدر و مادر شهید شاکری در روستای آبرود که از نداشتن مسکن مناسب رنج می‌برند دیدار کرد و دستور داد تا در کمترین زمان برای این خانواده معظم و کرم مسکنی درخور احداث و تجهیز شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نقش پشتیبان در مدیریت بیماری کرونا داشته و چندین طرح بیمارستانی پیشرفته را در کسری از زمان در بیش از هشت نقطه از کشور ساخته و تحویل مردم داده است.

بیمارستان پیشرفته ۶۰ تخت خوابی در محوطه پورسینا رشت و همچنین احداث بیمارستان محلی در شهر ماکلوان از نمونه طرح‌های بیمارستان سازی ارتش در گیلان هستند.

 

 

انتهای پیام/۳۳۸۹/م

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول