اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سن واکسیناسیون در بوشهر به ۲۲ ساله‌ها رسید

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸ که ساکن استان‌ بوشهر می توانند برای واکسیناسیون ثبت نام کنند.

سن واکسیناسیون در بوشهر به ۲۲ ساله‌ها رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، با توجه به ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا به کشور و سرعت گرفتن روند وکسیناسیون عمومی در کشور و به ویژه استان بوشهر، مصلای امام خمینی (ره) بوشهر به مرکز جدید واکسیناسیون تبدیل شد. 

بر پایه این گزارش، مرکز واکسیناسیون در مصلای نماز جمعه بوشهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب فعال است و کادر سلامت با استقرار در این محل به واکسیناسیون مردم می‌پردازند.

امروز شنبه رزمایش تحویل اقلام بهداشتی و درمانی (سرم، دستگاه اکسیژن، مواد غذایی و ...) جهت درمان بیماران کرونایی استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری در این مرکز برگزار شود.

چندی پیش آیت الله صفایی بوشهری در پیامی اعلام کرده بود که تمامی مصلاها و حوزه‌های علمیه بوشهر در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا و بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

سن واکسیناسیون در بوشهر به ۲۲ ساله‌ها رسید

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸ که ساکن استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌نام دارند.

افراد ۱۸ تا ۳۱ سال (متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۸۲) که ساکن استانهای کرمانشاه، قم و همدان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول