اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم: بومی گرایی افراطی و بومی ستیزی کینه جویانه مذموم است

امام جمعه قشم گفت: برای رفع تبعیض باید قوانین، طرح‌ها و لایحه‌های فسادزا اصلاح و برورد با مدیران فاسد در اولویت فرار گیرد تا عدالت اجتماعی در جامعه پیاده شود.

امام جمعه قشم: بومی گرایی افراطی و بومی ستیزی کینه جویانه مذموم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم با بیان اینکه رفع تبعیض و اجرای عدالت باعث ارتقای اعتماد عمومی به دولت می‌شود، اضافه کرد:  باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: وجود اختلافات سیاسی هیچ سودی برای مردم ندارد و تنها باعث سرخوردگی، یاس و ناامیدی مردم میشود.

خطیب جمعه قشم همچنین بر ضرورت بکارگیری نیروی انسانی ضد فساد برای اجرای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض تاکید کرد و افزود: بومی گرایی بی منطق و افراطی و بومی ستیزی کینه جویانه افراط و تفریط و مذموم هستند که فقط باعث می‌شود نیروهای شایسه جامعه از کار برکنار بمانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش در اقیانوس اطلس شمالی که خلوتگاه آمریکا محسوب می‌شود خودنمایی کرد که این امر توسط تحلیل‌گران دنیا مورد بررسی قرار گرفت و به جلوه دیگری از اقتدار نظام ما بدل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجبی با اشاره به نزدیکی هفته دفاع مقدس ادامه داد: این افتخار در ادامه افتخارات جنگ تحمیلی شکل گرفت و نتیجه دانشگاه دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس برای ایران پشیمانی ندارد، بلکه پشیمان واقعی دشمنان ایران هستند.

امام جمعه قشم با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: در جزیره‌ای مانند قشم وجود مدارس فرسوده و تخریبی زیبنده نیست و باید مسوولان و خیران برای بهبود وضع موجود با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی افزود: اجرای سند 2030 لغو شد اما تفکر این سند هنوز وجود دارد که باید با تمسک به سند تحول آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری برای رفع تدریجی آن اقدام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول